BiznesINFO.pl Handel Biedronka znów uderza w Lidla. Tym razem wykorzystano paragony
Iberion

Biedronka znów uderza w Lidla. Tym razem wykorzystano paragony

16 lutego 2024
Autor tekstu: Paweł Makowiec

Konflikt między dwoma największymi dyskontami w Polsce przybiera na sile. Dotychczasowe etapy ograniczały się do ogłaszania zwycięstw w gazetkach i wysyłaniu SMS-ów do klientów. Teraz jednak Biedronka postanowiła odgryźć się Lidlowi w nieco inny sposób.

Biedronka kontra Lidl

Dwie największe sieci sklepów w Polsce, Biedronka oraz Lidl, w ostatnich tygodniach wprowadziły do walki o klienta mocne elementy komunikacyjne . Uderzają w konkurencję, zaznaczając przy tym, że jest ona droższa od nich.

Jak przypomina serwis finanse.wp.pl, docinki między sieciami zaczęły się dość niedawno. Lidl zorganizował loterię , w której główną nagrodą jest okrągły milion złotych, zaś co godzinę do wygrania jest bon na zakupy o wartości 500 zł. Biedronka odpowiedziała podobną akcją , w której klienci mogą wygrać bon na zakupy o wartości 800 zł - różnica polega na tym, że w Biedronce nie trzeba rejestrować paragonu.

UOKiK sprawdza kolejne banki. Klienci powinni odzyskać pieniądze

Kolejne uderzenie Biedronki

Głośnym echem odbiło się wysyłanie przez Biedronkę SMS-ów do klientów , w których porównywano ceny w sklepach tej sieci z cenami w Lidlu. Niemiecka sieć odpowiedziała, że wiadomości Biedronki “wprowadzają konsumentów w błąd”, natomiast Biedronka twierdzi, że ceny porównuje “rzetelnie”.

Teraz konflikt wszedł na kolejny etap. Na kolejny krok zdecydowała się tym razem Biedronka - teraz jednak, akcja ogranicza się wyłącznie do sklepów tej sieci . Co konkretnie pojawiło się w sklepach?

Biedronka wchodzi na nowy poziom

Do tej pory, kasy fiskalne w Biedronce na dodatkowym, dolnym fragmencie paragonu drukowały zwykle bony lub vouchery zniżkowe. Ostatnio jednak najwyraźniej otrzymały aktualizację, ponieważ wydruki są znacznie dłuższe niż dotychczas .

Oprócz samego paragonu fiskalnego kasy drukują informację, iż Biedronka jest tańsza od niemieckiej sieci Lidl . Według informacji na paragonie, taki stan ma się utrzymywać od 2002 roku. Data jest nieprzypadkowa - to właśnie w kwietniu 2002, Lidl wszedł na polski rynek, otwierając pierwszy sklep w Poznaniu.

źródło: finanse.wp.pl

ZOBACZ TAKŻE: Zamieszanie z cenami w Biedronce. Sieć przyznała się do błędu

Netto nie odpuszcza. Wyjątkowa oferta, Polacy ruszą do sklepów
Wyjątkowe promocje w Dino. Nie można tego przegapić
Obserwuj nas w
autor
Paweł Makowiec

Paweł Makowiec

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie