Aldi kusi świeżością. Rośnie konkurencja Biedronce i Lidlowi.
https://wikipedia.org/Warszawska-róg-Szerokiej-w-tomaszowie-Mazowieckim-w-województwie-łódzkim
Autor Kamila Jeziorska - 25 Czerwca 2020

Aldi dołącza się do gry. Niemiecka sieciówka rzuciła wyzwanie Biedronce

Aldi rusza z nową kampanią promocyjną. Motywem przewodnim kampanii jest świeżość, na którą powołuje się także ostatnio Biedronka. Kampania wystartowała 15 czerwca i specjalnie na jego potrzeby zostało stworzone specjalne logo - świeże z Aldi.

Aldi rzuca wyzwanie Biedronce

Aldi dołączyła do Biedronki i Lidla w walce o lepszą jakość oferowanych przez nią produktów. Do niedawna na rynku obecni byli Świeżoznawcy z Biedronki oraz ogólnie ujęty Ryneczek Lidla. Trójkąt zamyka sieć sklepów Aldi ze swoją kampanią promocyjną "Świeże z Aldi". Kampania promocyjna ma pokazać klientom, że sieć dba o najwyższą jakość i świeżość produktów. Kampania wystartowała 15 czerwca i opowiadają za nią, aż trzy agencje reklamowe - podaje wiadomoscihandlowe.pl.

Przedstawiciele sieci sklepów Aldi twierdzą, że lato to doskonała okazja do wyeksponowania klientowi tego, jak bardzo dbają o jakość świeżych produktów. Dyrektor marketingu i komunikacji Aldi Polska, Agnieszka Barańska wyjaśnia, że sieć chce, aby klienci i ich rodziny utożsamiali markę ze świeżością i to do sklepów Aldi wracali po świeże produkty. Dodaje, że kampania jest uzupełnieniem ciągle trwającej "Wielki Test Produktów Aldi".

DZISIAJ GRZEJE:
1. Ryanair zawiesza popularne trasy z Polski. Kolejne destynacje znikają z radarów
2. Nagła i pilna decyzja papieża Franciszka ws. biskupa Janiaka. Porażające na skalę ogólnoświatową

Aldi kusi świeżością

Aldi postawiło nie tylko na puste hasła kampanii reklamowych. Sieć sklepów każdego miesiąca prowadzi serię badań laboratoryjnych, które umożliwiają kontrolę świeżości z różnych kategorii. Logo Świeże z Aldi widnieć będzie na produktach z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał - podaje wiadomoscihandlowe.pl.

W przypadku każdej kategorii produktów, Aldi postawiło na inną jakość kontroli. W zakresie kontroli mięsa, sieć sklepów postawiła na restrykcyjne wytyczne mikrobiologiczne. W przypadku produkcji pieczywa stosowana jest technologia CleanLabel. Dużym plusem jest zdecydowanie fakt, że Aldi w przypadku warzyw i owoców postawiło na polskich sadowników i rolników.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. GIF wycofuje lek stosowany przez tysiące Polaków. Decyzja ma rygor natychmiastowej wykonalności
  2. Kolejne pieniądze popłyną do Polaków. Prezydent właśnie podpisał ustawę. "Dudowe" 1400 plus
  3. Od 28 lat szukają winnych morderstwa polskiego premiera. Jest nowe otwarcie. ws. zabójstwa Jaroszewiczów
  4. Skarbówka wraca do kontrolowania, 3,2 tys. w toku na koniec kwietnia. Do twoich drzwi także mogą zapukać
  5. W 2019 roku skorzystało 120 tys. Polaków. Ty też możesz zwiększyć emeryturę o 10%, sposób jest banalny
  6. Wideo - Koszmarny wypadek. Z gigantycznym impetem wbił się w inny samochód. Auto aż złamało się na pół

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News