BiznesINFO.pl Praca Znana polska sieć marketów zamierza otworzyć sklep internetowy. Specjalista poszukiwany
Domena publiczna

Znana polska sieć marketów zamierza otworzyć sklep internetowy. Specjalista poszukiwany

6 czerwca 2023
Autor tekstu: Maria Gil-Sobczyk

Sieć marketów Dino najprawdopodobniej zamierza uruchomić swój sklep internetowy. W tym celu poszukiwany jest właśnie specjalista ds. e-commerce – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.

Dino przymierza się do wejścia w e-commerce

Sieć sklepów Dino poczyniła pewne kroki, aby wdrożyć system sprzedaży przez internet – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Firma szuka obecnie specjalisty ds. e-commerce, który miałby pracować w centrali Dino w Krotoszynie. Jego zadaniem będzie wdrożenie i techniczna obsługa internetowej platformy sprzedaży.

Na ten moment nie wiemy, czy Dino chce stworzyć system e-commerce na własne potrzeby, czy też uruchomi sklep internetowy dla klientów sieci detalicznej.

Poszukiwany, poszukiwana

W ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Dino czytamy, że od kandydata na stanowisko specjalisty ds. e-commerce sieć oczekuje m.in. znajomości mediów elektronicznych, nowych technologii i podstawowych narzędzi e-marketingowych oraz doświadczenia w zakresie tworzenia i optymalizacji serwisów internetowych. Dodatkowym atutem przyszłego pracownika będzie doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego. W ogłoszeniu nie podano widełek wynagrodzenia.

Od 12 czerwca Wizz Air wprowadza zmianę w bezpłatnych odprawach. Turyści powinni uważać.

Sieć nie zwalnia tempa

W kwietniu informowaliśmy, że w tym roku Dino zamierza otworzyć w Polsce 300 sklepów. Mają powstać zarówno w centralnej części kraju, jak i w tych województwach, w których od dawna są już dobrze znane. Nakłady inwestycyjne na ten cel mają wynieść 1,3 mld zł. Tomasz Biernacki, właściciel sieci, w tegorocznym rankingu najbogatszych Polaków przygotowywanym przez magazyn “Forbes” znalazł się na drugim miejscu . Jego majątek wyceniono na kwotę 19,8 mld zł.

Koniec UPC Polska. Abonenci sieci kablowej otrzymują SMS-y o zamknięciu salonów i punktów sprzedażowych
Obserwuj nas w
autor
Maria Gil-Sobczyk

Redaktor Biznesinfo, copywriter i korektor językowy. W poprzednich latach dziennikarz Grupy KRN Media oraz specjalista ds. mediów społecznościowych. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Szczególnie interesują ją tematy społeczne i gospodarcze, pilnie śledzi zmiany dotyczące rynku nieruchomości i finansów. Prywatnie pasjonują ją podróże, górskie wędrówki i cukiernicze rewolucje dokonywane we własnej kuchni.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie