BiznesINFO.pl Handel Zacznie się już jutro. W Lidlu hity w super cenach
Marek BAZAK/East News

Zacznie się już jutro. W Lidlu hity w super cenach

11 lutego 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kłosek

Kolejne promocje wystartują w Lidlu już w poniedziałek, 12 lutego. Tym razem klienci powinni przygotować się na Tydzień Francuski. W ofercie znajdziemy jednak nie tylko francuskie sery i inne paryskie specjały. Sprawdzamy, co Lidl przygotował dla swoich gości.

Piżamy dla całej rodziny w Lidlu

Już od poniedziałku 12 lutego warto będzie wyskoczyć na zakupy do Lidla. W ofercie pojawią się między innymi piżamy męskie , w różnych wzorach, za jedyne 34,99 zł , a także piżamy dziecięce , w trzech wzorach do wyboru, nawet 30% taniej . Kupimy je już za 21 zł. Klienci sklepu znajdą również damską bluzę , w trzech kolorach i joggery damskie do kompletu, tylko 30 zł za sztukę!

Nie każdy dostanie 13. emeryturę. Wiadomo, kto nie otrzyma pieniędzy

Tydzień w stylu francuskim w Lidlu

W tym tygodniu w Lidlu popłynie też prawdziwa Sekwana ofert. W tym francuskie pieczywo : bagietka rustykalna z oliwą z oliwek za 2,99 zł i paluch cienki z oliwkami za jedyne 2,19 zł . Poza tym makaroniki BELGIAN STYLE kupimy w promocji — drugie opakowanie 50% taniej — w cenie 11,99 za jedno opakowanie.

A skoro to tydzień francuski, w Lidlu znajdziemy również ślimaki winniczki nadziewane DUC DE COEUR , dwanaście sztuk za jedyne 14,99 zł!

Nowa gazetka Lidla. Oferta od poniedziałku

Do Lidla warto wybrać się także w poszukiwaniu francuskich serów. W tym tygodniu to prawdziwy festiwal dla serowych smakoszy, w tym ser brie, 21,99 zł za opakowanie, ser morbier za 17,99 zł , a także ser saint felicien za jedyne 6,99 zł za opakowanie!

A także wiele innych super produktów w super cenach!

Tydzień w stylu francuskim trwa od 12 lutego do wyczerpania zapasów.

źródło: lidl.pl

Klienci Lidla i Biedronki mają dość. Posypały się skargi
Walentynki na cmentarzu? Nietypowa oferta w sklepach
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kłosek

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką Twórczego Pisania i Marketingu Wydawniczego na Uniwersytecie Śląskim. Poprzednie studia ukończyłam z wyróżnieniem na kierunku Kultury Mediów. Kocham książki, którymi interesuję się zarówno od strony czynnej, jak i biernej, co wykorzystuję pisząc powieści, ale również tworząc dla czasopisma ArtPapieru i miesięcznika Kreatywni. Wolne chwile spędzam przy serialach i grach komputerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie