BiznesINFO.pl Finanse Wszedł do Lidla i chwycił za telefon. Nagranie podbija sieć
East News/Arkadiusz Ziolek

Wszedł do Lidla i chwycił za telefon. Nagranie podbija sieć

24 lutego 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kłosek

Mimo że inflacja w ostatnim czasie szaleje trochę mniej, wysokie ceny wciąż dają po kieszeniach klientów. Tym bardziej szokują niektóre działania Lidla. To efekt walki z Biedronką? Klienci dzielą się swoim zaskoczeniem.

Zaskakujące ceny w Lidlu i Biedronce

Pod koniec 2023 roku ekspertów zaskoczył poziom inflacji . Ta okazała się bowiem niższa, niż zakładano, co przełożyło się na błędnie szacunki. Niedługo wskaźnik inflacji ma jednak znów poszybować w górę .

To, rzecz jasna, wciąż przekłada się na duże obciążenie dla portfeli Polaków. Ci nadal szukają promocji, by unikać wysokich cen wszędzie, gdzie się tylko da. Czy to znaczy, że walka Lidla i Biedronki ma dla nas swoje dobre strony?

Karta Moja Biedronka ma ukrytą funkcję. Dzięki niej sporo zyskasz

Klient Lidla nagrał film z zakupów. ”Ja myślałem, że to jakiś fake news”

Jeden z internatów podzielił się swoim zaskoczeniem na TikToku. Ceny wcale nie były tak wysokie , jak się spodziewał, a wręcz przeciwnie - były szokująco niskie .

Ja to myślałem, że to są jakieś jaja na tym internecie - skomentował użytkownik platformy, posługujący się nickiem Mefius86. No, ale patrzcie, ludzie, da się nagle zrobić jajka z 8,99 na 2,60?

Na filmiku, udostępnionym przez mężczyznę w sieci, pokazano nie tylko dwa typy jajek -  za 2,69 zł i 5,19 zł (”co były po 10”, jak zauważa autor filmu) - ale również cukier za 2,99 zł i olej za 4,99 zł . Obecnie rzeczywiście są to zaskakująco niewielkie kwoty za te produkty. Niedawno burzę w sieci wywołały także ceny wódki.

Ja myślałem, że to jakiś fake news. Masło po 3 zł! Cuda się dzieją w tym naszym pięknym kraju, normalnie cuda - relacjonował mężczyzna na nagraniu.

Ceny szokują nie tylko w Lidlu

Oczywiście pojawiło się podejrzenie, że takie zmiany w lidlowych cenówkach to efekt walki tej sieci z Biedronką . Również tam nie brak promocji, a ceny zaskakują klientów. Powód jest jednak zupełnie inny niż w przypadku Lidla. Chociaż promocyjne ceny, owszem są niskie, konsumenci mogą być zaskoczeni, kiedy zobaczą paragon . Sprawę ”cenowego chaosu” skomentował w serwisie X znany ekonomista, Rafał Mundry.

źródło: tik tok

Poszły sprawdzić, czy taniej jest w Biedronce czy w Lidlu. Odpowiedź zaskakuje
Zważyła produkt z Lidla. Zdjęcia trafiły do sieci i wywołały burzę
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kłosek

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką Twórczego Pisania i Marketingu Wydawniczego na Uniwersytecie Śląskim. Poprzednie studia ukończyłam z wyróżnieniem na kierunku Kultury Mediów. Kocham książki, którymi interesuję się zarówno od strony czynnej, jak i biernej, co wykorzystuję pisząc powieści, ale również tworząc dla czasopisma ArtPapieru i miesięcznika Kreatywni. Wolne chwile spędzam przy serialach i grach komputerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie