BiznesINFO.pl
PHOTO: ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS 28.03.2021. Warszawa N/Z Przedswiateczne zakupy w hipermarkecie Carrefour

East News, Zofia i Marek Bazak

Tesco likwiduje swój program lojalnościowy. Masz czas tylko do końca czerwca

11 Kwietnia 2021

Autor tekstu:

Kamila Jeziorska

Udostępnij:

Tesco poinformowało, że wraz z końcem czerwca zamyka swój program lojalnościowy Clubcard. W związku ze zmianami, Tesco wprowadza od 17 kwietnia nowy regulamin programu.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym jest program Clubcard

  • Jakie są powody wycofania programu lojalnościowego

  • W jaki sposób zmienił się regulamin

Tesco i jego program lojalnościowy

Przez długie lata obecności w Polsce, Tesco zbudowało sobie mocną bazę klientów. Dowodem na to jest m.in.: program lojalnościowy brytyjskiej sieci sklepów, Clubcard. Czym wyróżniał się na tle innych?

Dzięki Clubcard klienci sieci Tesco mogli zbierać punkty za zrobione zakupy. Tesco na swojej oficjalnej stronie internetowej podkreśla, że większa ilość punktów oznacza wyższą wartość bonów. Bony można było wykorzystać na kolejne zakupy.

Jakiś czas temu Tesco postawiło również na aplikację mobilną Clubcard. Dzięki niej klienci sklepów mogli mieć nie tylko kupony pod ręką, ale również zyskiwali specjalne oferty dedykowane użytkownikom aplikacji.

Jak się okazuje, to już koniec sielanki związanej z Clubcard. Tesco poinformowało, że wraz końcem czerwca kończy funkcjonowanie swojego programu lojalnościowego. Podobny los wcześniej spotkał e-zakupy Tesco.

Tesco żegna się z programem lojalnościowym

Tesco na swojej oficjalnej stronie internetowej wystosowało komunikat do klientów. Z programu Clubcard można korzystać jedynie do końca czerwca br. Z kolei punkty w ramach programu lojalnościowego można zbierać maksymalnie do 18.04.2021 r.

W związku z tym zmienia się regulamin programu lojalnościowego Clubcard. Punkty zebrane między 1.02.2021 a 18.04.2021 zostaną policzone ostatniego dnia umożliwiającego kolekcjonowanie punktów.

Tesco 31.05. br. wyśle do wszystkich klientów, którzy uzbierali min. 300 punktów wyciąg z bonami. Uzyskane bony będzie można wykorzystać na zakupy do 30.06.2021, po tym terminie przepadają.

Jednocześnie wraz z końcem Clubcard zniszczeniu ulegną informacje o danych osobowych klientów. Tesco informuje, że usunie dane 31.07 br., chyba że klient poprosi o to wcześniej.

Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na redakcja@biznesinfo.pl

Andrzej Iwanczuk/REPORTER

Były prezes Orlenu nie pozostawia suchej nitki na Obajtku. "Zrobił sobie prywatny folwark"

CZYTAJ DALEJ

Podobne artykuły

Lidl obniży ceny części produktów

Handel

Lidl wprowadza zmiany cen w związku z innymi stawkami VAT. Sieć już poinformowała klientów

Czytaj więcej >
Biedronka wycofuje szkodliwy ser

Handel

Popularny ser wycofany z Biedronki. Spożycie może wywołać u ciebie chorobę

Czytaj więcej >
By Krzysztoferski - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=29842461

Handel

Zakaz obowiązuje od 20 maja. Ale w sklepach wciąż możesz znaleźć alternatywy

Czytaj więcej >
Niedziela handlowa

Handel

Jutro zrobisz zakupy, ale jednak nie wszędzie. Do konkretnych sklepów wybierz się lepiej dzisiaj

Czytaj więcej >
Zakaz handlu zostanie czasowo zniesiony?

Handel

Zakaz handlu w niedzielę już nie taki pewny. Rząd może nie mieć wyjścia

Czytaj więcej >
Godziny otwarcia sklepów w długi weekend

Handel

Godziny otwarcia sklepów będą w ten weekend nieco inne. Lepiej je znać, żeby nie odbić się od drzwi

Czytaj więcej >