BiznesINFO.pl

materiały partnera

Prezes marki Yasumi o plusach i minusach franczyzy

14 Czerwca 2022

Autor tekstu:

Redakcja BiznesInfo

Wchodzisz w sprawdzony biznes, stajesz się częścią rozpoznawalnego brandu. Oszczędzasz czas, pieniądze, minimalizujesz ryzyko porażki. Same plusy. Jest jednak jeden minus. O zaletach i wadzie franczyzy opowiada prezes i założycielka marki YASUMI, Zofia Bydałek.

YASUMI to jedna z bardziej znanych sieci Beauty&SPA. Oferuje szeroką gamę wysokiej jakości kosmetyków, innowacyjne zabiegi i japońskie rytuały kosmetyczne oraz relaks, odpoczynek, ukojenie ciała i duszy. Pierwszy salon powstał w 2003 roku. Dziś znakomicie prosperuje 116 salonów YASUMI w całej Polsce i zagranicą. Jaki jest sekret tak prężnego rozwoju? - Bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości usług - mówi prezes i założycielka marki, Zofia Bydałek. - Dbamy o szczegóły zabiegów, jakość kosmetyków, a także wyszkolenie personelu. Zapewniamy mu narzędzia, które umożliwiają sprostanie wysokim wymaganiom klientów. Obecnie franczyzobiorcom polecamy program YASUMI INSTYTUT ZDROWIA I URODY. Dobrze sprawdza się w dużych i mniejszych miastach. Umożliwia wprowadzenie najszerszej oferty zabiegowej. Można go połączyć z marką MEDESTETIC i dodatkowo oferować zabiegi medycyny estetycznej. 

Plusy franczyzy

- Każdemu franczyzodawcy powinno zależeć na sukcesie swoich partnerów - mówi Zofia Bydałek. - My stawiamy na dynamiczny rozwój marki. Wiemy jak ważna jest współpraca i pomoc dla franczyzobiorcy, dlatego też może on liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie rozwoju - mówi zalożycielka YASUMI. - Franczyzobiorca dostaje więc wszystko, całe know-how do udanego biznesu: pomoc przy wyborze odpowiedniego lokalu, pomoc przy rekrutacji personelu, szkolenia dla personelu oraz franczyzobiorców, komplet materiałów marketingowych, opiekę edukacyjną, graficzną i doradczą, wsparcie przy aranżacji salonu, przy wyborze sprzętu, kosmetyków, wiedzę i doświadczenie. Dzięki temu inwestor wie, jak unikać błędów. Oszczędza pieniądze i czas - kontynnuje Zofia Bydałek. 

Minusy franczyzy

- Jeśli franczyzodawca podchodzi to franczyzy tak jak my, to praktycznie minusów nie ma - mówi z uśmiechem prezes YASUMI, Zofia Bydałek. - Jednak cały czas trzeba pamiętać, że franczyza to jeden organizm składający się z wielu narządów. Jeśli jeden z nich nie będzie działał sprawnie, zaburzy pracę pozostałych. Dlatego tak niezwykle ważne jest, by dbać o każdego franczyzobiorcę i pomagać mu zawsze, gdy tego potrzebuje. Jego porażka to porażka nas wszystkich. W sieci nie może być słabych ogniw. W YASUMI opracowaliśmy bardzo sprawny system, który minimalizuje to ryzyko.

Tagi:

Podobne artykuły

Handel

Ważny komunikat Biedronki. Chodzi o karty lojalnościowe
Czytaj więcej >

Handel

Biedronka udostępnia możliwość zrobienia zakupów online z dostawą do domu
Czytaj więcej >

Handel

Fiat 126p obchodzi 50. urodziny. Pół wieku temu w Polsce rozpoczęła się prawdziwa rewolucja motoryzacyjna
Czytaj więcej >

Handel

Znana amerykańska sieć restauracji niebawem wkroczy na polski rynek. Pierwsze otwarcie w lipcu
Czytaj więcej >

Handel

Dyrektywa plastikowa. Od 1 lipca 2024 roku ze sklepów zniknie wiele produktów jednorazowych
Czytaj więcej >

Handel

Marlboro zniknie z rynku. Producent rezygnuje z biznesu tytoniowego
Czytaj więcej >
Redakcja BiznesInfo

Redakcja BiznesInfo

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: [email protected]

Więcej z kategorii Handel

Handel

Maria Gil-Sobczyk

Znany produkt wycofany ze sprzedaży w sieci Biedronka. Wykryto w nim groźną bakterię
Czytaj więcej >
Handel

Paula Drechsler

Producent popularnych telefonów znika z polskiego rynku. Co z gwarancją i aktualizacjami?
Czytaj więcej >
Handel

Magdalena Madoń

Żabka wprowadza zaskakującą usługę. Można "odpicować sobie buty"
Czytaj więcej >
Handel

Patryk Solarczyk

Miejsce w Polsce, gdzie warzywa i owoce kupisz nawet za połowę ceny
Czytaj więcej >
Praca

Maria Gil-Sobczyk

Znana polska sieć marketów zamierza otworzyć sklep internetowy. Specjalista poszukiwany
Czytaj więcej >
Handel

Maria Gil-Sobczyk

Koniec UPC Polska. Abonenci sieci kablowej otrzymują SMS-y o zamknięciu salonów i punktów sprzedażowych
Czytaj więcej >