BiznesINFO.pl Handel Prezes Lidla Włodzimierz Wlaźlak w rozmowie z Karolem Okrasą. “Lidl to obietnica uczciwości”
fot. materiały prasowe

Prezes Lidla Włodzimierz Wlaźlak w rozmowie z Karolem Okrasą. “Lidl to obietnica uczciwości”

5 kwietnia 2024
Autor tekstu: Redakcja BiznesInfo

Prezes Lidl Polska Włodzimierz Wlaźlak po raz pierwszy wystąpił w podcaście. Gospodarzem rozmowy był Karol Okrasa, kultowy kucharz, który od dawna współpracuje z niemiecką siecią sklepów dyskontowych. O czym usłyszeliśmy w podcaście “Dobry temat”?

Współpraca Lidla z Karolem Okrasą

Lidl Polska postanowił uruchomić kolejny kanał komunikacji ze swoimi klientami. Po sukcesie kanału na YouTube, w którym również możemy oglądać Karola Okrasę, zdecydowano o uruchomieniu podcastu z udziałem znanego kucharza. Przypomnijmy, że Lidl jest jedną z największych sieci dyskontów w Polsce (ponad 850 sklepów). Firma na całym świecie prowadzi około 12 000 punktów w 31 krajach.

Kim jest Karol Okrasa? To jeden z najbardziej znanych szefów kuchni w Polsce, który przez lata prowadził programy kulinarne w Telewizji Polskiej. Swoją współpracę z Lidlem rozpoczął już w 2015 roku, kiedy to brał udział w projekcie z Pascalem Brodnickim: Pascal kontra Okrasa.

Podcast Lidla “Dobry Temat”

W odcinku podcastu “Dobry Temat”, w którym wystąpił prezes Włodzimierz Wlaźlak poruszono tematy cen, współpracy z polskimi producentami żywności oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.

- Jeżeli wiemy, że w koszyku kilkunastu artykułów ceny w konkurencyjnej sieci potrafią się różnić o 17 złotych, (…) to jest to naprawdę ogromne wydarzenie i zastanawiam się, co klient może w takiej sytuacji czuć, co może myśleć, (…) robiąc zakupy przy po prostu nierównych cenach, przy cenach różnych w zależności nawet od osiedla! To jest dla nas nie do pomyślenia. Obrona z mojej strony jest bardzo prosta: w Lidlu zawsze (…) traktujemy wszystkich klientów tak samo – to jest nasze zobowiązanie wobec wszystkich klientów w Polsce i tak będziemy również działać. Lidl to obietnica uczciwości i uczciwe działanie – tłumaczył Włodzimierz Wlaźlak.

Jak przekonuje Wlaźlak, Lidl Polska ma istotny wpływ na polską gospodarkę. Poinformował, że dzięki wsparciu niemieckiej sieci ponad 300 polskich dostawców dóbr rolno-spożywczych eksportowało towary o wartości 6,45 mld złotych.

Podcast można obejrzeć na YouTube:

Obserwuj nas w
autor
Redakcja BiznesInfo

Redakcja BiznesInfo

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie