Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Wycofana z Polski marka, wraca z powrotem na nasz rynek. Niemała gratka dla fanów
Maria Glinka
Maria Glinka 11.06.2020 02:00

Wycofana z Polski marka, wraca z powrotem na nasz rynek. Niemała gratka dla fanów

Marks & Spencer wraca na polski rynek
imago stock&people/EAST NEWS

Wielki powrót Marks & Spencer

Po trzech latach od likwidacji stacjonarnych sklepów Marks & Spencer w Polsce, klienci będą mogli ponownie zakupić produkty spożywcze znane z tradycyjnych brytyjskich smaków. Już 17 czerwca na stronie supermarketu online Frisco.pl będzie można znaleźć artykuły kultowej firmy.

Wzbogacenie oferty Frisco.pl to wynik badania konsumenckiego przeprowadzonego wśród klientów. W ankiecie zapytano polskich konsumentów, których produktów Marks & Spencer brakuje im najbardziej. Zakupowicze wskazali ok. 100 artykułów, dlatego też asortyment Frisco.pl zostanie uzupełniony o m.in. herbaty, ciastka, orzeszki, trufle, marmolady, sosy, słodycze oraz przekąski marki Marks & Spencer – podają wiadomoscihandlowe.pl.

Tradycyjne produkty Marks & Spencer ucieszą wielu Polaków

Uzupełnienie oferty supermarketu o produkty Marks & Spencer to rozwinięcie strategii sklepu, która bazuje na dużym wyborze najpopularniejszych marek i dostępie do unikalnego asortymentu. „W pierwszym etapie zaproponowaliśmy więc naszym klientom możliwość zamawiania świeżych produktów od lokalnych dostawców. Teraz czas na kultowe smaki Marks & Spencer. I to nie jest nasze ostatnie słowo” – wyznał Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Marks & Spencer to kultowa marka brytyjska założona w 1884 r. W ofercie sklepu można znaleźć wiele produktów o „prawdziwie brytyjskim DNA (…), dlatego dla wielu Polaków, którzy znają i pamiętają produkty Marks & Spencer” wiadomość o powrocie produktów to wspaniała nowina – powiedział Jonathan Knott, Ambasador Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej w Polsce.

Powrót Marks & Spencer na polski rynek to dowód prężnie rozwijającej się współpracy między polskimi i brytyjskimi firmami. Wymiana handlowa między tymi krajami wzrosła z 1,5 mld dolarów do 6,5 mld dolarów na przestrzeni lat 1995-2018. Największe wzrosty odnotowała branża spożywcza (z 143 mln dolarów do 3,21 mld dolarów).

Tagi: Zakupy