BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Kaufland przygotowuje kolejne innowacje, chce przegonić Lidla

28 Sierpnia 2019

Autor tekstu:

Paulina Musianek

Udostępnij:

Kaufland, podobnie jak jego konkurencji Biedronka, Carrefour czy Tesco, chce mocno rozwijać ofertę marek własnych zapewniając klientom jeszcze większy wybór i możliwość odkrywania nowych produktów.

Kaufland rozwija marki własne

Kaufland poszerza swoją ofertę i śladem swoich konkurentów coraz bardziej skupia się na rozwijaniu marek własnych. Trend ten widoczny jest wśród sieci handlowych już od dłuższego czasu. Kaufland obecnie posiada ponad 2000 produktów marki własnej, w większości pod brandem K-Classic. 

W ciągu ostatnich trzech lat firma wprowadziła kilka marek specjalistycznych, takich jak: K-Bio, K-Take It Veggie, K-Clez Laktozy, K-Classic Baby oraz markę premium Exquisit. Sieć posiada również markę K-free, która ułatwia klientom prowadzenie zdrowej, urozmaiconej i smacznej diety pozbawionej laktozy i glutenu, a także K-to go stworzoną dla osób poszukującym szybkich i smacznych przekąsek. 

Zaś od 27 lutego w ofercie sezonowej sklepów Kaufland pojawiła się nowa marka własna – Countryside, w ramach której sklep oferuje narzędzia, meble, akcesoria do grillowania czy artykuły niezbędne do wypoczynku.

Kaufland podąża za ekologicznymi trendami oraz modą i urodą

Co więcej, w 2018 roku sieć wprowadziła markę własną Bevola obejmującą artykuły drogeryjne, w tym kosmetyki dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt. W ramach brandu własnego Kuniboo Kaufland oferuje ubrania dla niemowląt oraz dzieci do 4 roku życia, zaś w ramach marki Hip&Hopps - tekstylia dla starszych dzieci

Kaufland niezmiennie stawia na ekologię. W asortymencie sieci dostępna jest także marka K-Bio, która obejmuje certyfikowane artykuły ekologiczne. Co więcej sieć podejmuje dalsze kroki pozwalające zadbać o środowisko naturalne.

Markety są wyposażane w energooszczędne oświetlenie i wysokiej klasy energetycznej lodówki. (..) W ponad 50 marketach stosowana jest już technologia odzysku ciepła z instalacji chłodniczych, dzięki czemu sieć stale zmniejsza emisję dwutlenku węgla oraz zużycie energii. W ramach przyszłych modernizacji, nowoczesne rozwiązania będą wdrażane również w pozostałych sklepach - mówi Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

Podobne artykuły

CERT Orange wydał ważne ostrzeżenie

Polska i świat

CERT Orange wydał ostrzeżenie. Chodzi o "wangiri", pod żadnym pozorem nie oddzwaniaj na takie numery

Czytaj więcej >
Niemcy robią z Polski śmietnik

Polska i świat

Wywóz toksycznych odpadów do Polski. Prosto z Niemiec

Czytaj więcej >
Biznes Info

Polska i świat

Kia będzie wzywać kierowców. Ponad 22 tys. aut koreańskiego producenta grozi pożarem

Czytaj więcej >
Emeryci oddają pieniądze za renty dożywotnie

Polska i świat

Coraz więcej emerytów decyduje się oddać nieruchomości za renty dożywotnie

Czytaj więcej >
ARKADIUSZ ZIOLEK/East News

Polska i świat

Polacy nadal chcą przenosić firmy do Czech

Czytaj więcej >
Biznes Info

Polska i świat

Coraz więcej kontroli gospodarki odpadami. Skarg jest coraz więcej

Czytaj więcej >