BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Kaufland przygotowuje kolejne innowacje, chce przegonić Lidla

28 Sierpnia 2019

Autor tekstu:

Paulina Musianek

Udostępnij:

Kaufland, podobnie jak jego konkurencji Biedronka, Carrefour czy Tesco, chce mocno rozwijać ofertę marek własnych zapewniając klientom jeszcze większy wybór i możliwość odkrywania nowych produktów.

Kaufland rozwija marki własne

Kaufland poszerza swoją ofertę i śladem swoich konkurentów coraz bardziej skupia się na rozwijaniu marek własnych. Trend ten widoczny jest wśród sieci handlowych już od dłuższego czasu. Kaufland obecnie posiada ponad 2000 produktów marki własnej, w większości pod brandem K-Classic. 

W ciągu ostatnich trzech lat firma wprowadziła kilka marek specjalistycznych, takich jak: K-Bio, K-Take It Veggie, K-Clez Laktozy, K-Classic Baby oraz markę premium Exquisit. Sieć posiada również markę K-free, która ułatwia klientom prowadzenie zdrowej, urozmaiconej i smacznej diety pozbawionej laktozy i glutenu, a także K-to go stworzoną dla osób poszukującym szybkich i smacznych przekąsek. 

Zaś od 27 lutego w ofercie sezonowej sklepów Kaufland pojawiła się nowa marka własna – Countryside, w ramach której sklep oferuje narzędzia, meble, akcesoria do grillowania czy artykuły niezbędne do wypoczynku.

Kaufland podąża za ekologicznymi trendami oraz modą i urodą

Co więcej, w 2018 roku sieć wprowadziła markę własną Bevola obejmującą artykuły drogeryjne, w tym kosmetyki dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt. W ramach brandu własnego Kuniboo Kaufland oferuje ubrania dla niemowląt oraz dzieci do 4 roku życia, zaś w ramach marki Hip&Hopps - tekstylia dla starszych dzieci

Kaufland niezmiennie stawia na ekologię. W asortymencie sieci dostępna jest także marka K-Bio, która obejmuje certyfikowane artykuły ekologiczne. Co więcej sieć podejmuje dalsze kroki pozwalające zadbać o środowisko naturalne.

Markety są wyposażane w energooszczędne oświetlenie i wysokiej klasy energetycznej lodówki. (..) W ponad 50 marketach stosowana jest już technologia odzysku ciepła z instalacji chłodniczych, dzięki czemu sieć stale zmniejsza emisję dwutlenku węgla oraz zużycie energii. W ramach przyszłych modernizacji, nowoczesne rozwiązania będą wdrażane również w pozostałych sklepach - mówi Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

Podobne artykuły

Słowa Andrzeja Dudy o LGBT odbiły się szerokim echem w USA

Polska i świat

Ostra reakcja ambasady USA na słowa Dudy. Waszyngton także nie pozostał obojętny

Czytaj więcej >
Urlop

Polska i świat

Nie zadecydujesz sam kiedy pójdziesz na urlop, ale to nie jedyny problem. Przepis mnoży trudności

Czytaj więcej >
Fot. Piotr Molecki/East News. Warszawa, 08.10.2019. Debata "Czas decyzji" w telewizji TVN24 z udzialem przedstawicieli ogolnopolskich komitetow wyborczych. N/z: Izabela Leszczyna, Marcin Horala, Adrian Zandberg, Krzysztof Bosak, Wladyslaw Kosiniak-Kamysz

Polska i świat

Wielkie zamieszanie wokół debaty prezydenckiej TVN. Niejasne okoliczności odwołania

Czytaj więcej >
By Radosław Botev - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=90396694

Polska i świat

Nie tylko pocztowcy. Czeka nas wielka fala protestów, kilka branż zapowiedziało strajki

Czytaj więcej >
PHOTO: ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS 30.03.2020. Epidemia koronowirusa w Polsce Warszawa N/z Srodki ostroznosci w komunikacji miejskiej - koniecznosc zachowania bezpiecznej odleglosci wsrod pasazerow

Polska i świat

Poczekamy do połowy przyszłego tygodnia, potem rząd zdecyduje. Chodzi o kolejne obostrzenia

Czytaj więcej >
przejscie graniczne-Piotr Blawicki-East News

Polska i świat

Czechy zamknięte dla Śląska, ale wszyscy Polacy są podejrzani. Czeska policja może zatrzymać do kontroli także i ciebie

Czytaj więcej >