BiznesINFO.pl Handel Gigant wchodzi na polski rynek. Wiemy, gdzie powstanie pierwszy sklep
Pixabay/Michal Jarmoluk

Gigant wchodzi na polski rynek. Wiemy, gdzie powstanie pierwszy sklep

4 lutego 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kłosek

Sklepy H&M zna chyba każdy. Teraz jednak właściciel sieci, H&M Group, zamierza wprowadzić na polski rynek nową markę. Czym zaskoczy swoich klientów? Pierwszy sklep Arket ma zostać otwarty w Warszawie jeszcze w tym roku.

Dużo się dzieje

W ostatnim czasie głośno zrobiło się na temat likwidacji sklepów H&M w Hiszpanii i związanymi z tym zwolnieniami. To jednak nie jedyne zmiany, które w ostatnim czasie spotkały firmie. W środę Helena Helmersson została zastąpiona na stanowisku dyrektora generalnego przez Daniela Ervéra . Jak poinformował serwis tvn24.pl, miało być to spowodowane rosnącymi trudnościami w walce z konkurencją, w tym Inditexem, do którego należą marki Shein i Zara, a także spadającą sprzedażą.

Kolejną zmianą dla H&M Group ma być rozwój sieci sklepów Arket.

680 złotych więcej dodatku do emerytury. Otrzymają go tylko nieliczni

Nowy sklep zostanie otwarty w Warszawie

Do tej pory na świecie otwarto tylko 30 sklepów Arket — między innymi w Paryżu, Monachium i Brukseli. Następny ma powstać w Warszawie i to jeszcze przed końcem 2024 roku. Jak powiedziała dyrektor zarządzająca siecią, Pernilla Wohlfahr, firma nie może się doczekać spotkania z polskimi klientami i jest podekscytowana na myśl o zbliżającym się wejściu marki na nasz rynek.

Na ten moment nie znana jest data otwarcia sklepu ani dokładna lokalizacja.

To będzie coś wyjątkowego

Nowy sklep z pewnością zaskoczy swoich klientów . Jak wyjaśnia serwis wiadomoscihandlowe.pl, lokale są tworzone w koncepcie ”salonu z kawiarnią” . W salonach dostępne będą zarówno ubrania damskie i męskie, jak i dziecięce , ale także artykuły dekoracyjne do domu czy kosmetyki . Całość projektu ma być inspirowana nordyckim ruchem modernistycznym, którego istotnym elementem jest minimalizm.

”W naszych kawiarniach znajdziecie sezonową wegetariańską kuchnię promującą naturalne smaki i nowoczesny, bardziej zrównoważony sposób na jedzenie”, zapowiada marka.

źródło: interiaBIZNES

Uwielbiana przez Polaków sieciówka zamyka sklepy. Fatalne informacje dla klientów
Action sprzedaje hitowe produkty za grosze. Trzeba się spieszyć
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kłosek

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką Twórczego Pisania i Marketingu Wydawniczego na Uniwersytecie Śląskim. Poprzednie studia ukończyłam z wyróżnieniem na kierunku Kultury Mediów. Kocham książki, którymi interesuję się zarówno od strony czynnej, jak i biernej, co wykorzystuję pisząc powieści, ale również tworząc dla czasopisma ArtPapieru i miesięcznika Kreatywni. Wolne chwile spędzam przy serialach i grach komputerowych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie