Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Biedronka wprowadziła do oferty nową marką własną. Fani polskiej kuchni będą zadowoleni
Stanisław Węgrowski
Stanisław Węgrowski 22.03.2022 09:01

Biedronka wprowadziła do oferty nową marką własną. Fani polskiej kuchni będą zadowoleni

By Henryk Borawski - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=34038835
By Henryk Borawski - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=34038835

Biedronka ma nową markę. Jadłowiec już w sklepach

Biedronka wprowadziła nowy brand kilka tygodni temu. Jak podaje serwis Wiadomości Handlowe, marka Jadłowiec to propozycja dla miłośników tradycyjnej polskiej kuchni i dań gotowych. Nowa marka Biedronki posiada proste, nieco rustykalne etykiety z charakterystycznymi czcionkami. Natomiast ograniczenie kolorów do trzech (biel, czerń, pomarańcz) dobrze gra z zawartością słoików.

Biedronka stawia na kuchnię polską

Biedronka zaznacza, że produkt jest wysokiej jakości, a przy produkcji nie wykorzystano substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku i sztucznych barwników. Pod marką Jadłowiec klienci mogą kupić takie dania gotowe jak “Flaki wołowe po zamojsku”, “Fasolkę po bretońsku”, “Gołąbki w sosie pomidorowym” czy “Pulpety w sosie pomidorowym”.

Biedronka to jedna z największych sieci handlowych w Polsce. Sieć rozpoczęła swoją działalność w 1995 roku. Aktualnie dyskonter posiada ponad 3000 sklepów w całym kraju.

Tagi: Biedronka