Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Nowy sklep w Polsce. Inne sieciówki zyskały właśnie potężnego rywala
Kamila Jeziorska
Kamila Jeziorska 02.02.2021 01:00

Nowy sklep w Polsce. Inne sieciówki zyskały właśnie potężnego rywala

Barbora już w Polsce. Czy inne sieci sklepów mogą drżeć ze strachu?
Wikimedia, Henryk Borawski, lic. CC 4.0

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Czym jest Barbora

  • Kto może zrobić tam zakupy

  • Jaki towar oferuje

Barbora prężnie działa w sieci

Barbora nie posiada sklepów stacjonarnych, a klienci mogą dokonywać zakupów tylko i wyłącznie online. Barbora należy do litewskiej grupy Maxima Grupe i funkcjonuje w modelu podobnym do Frisco.

Aktualnie Barbora oferuje swoje usługi mieszkańcom Warszawy i okolic. Ursynowianie w swoich skrzynkach na listy mogli znaleźć ulotki reklamujące Barborę, a oferowała naprawdę konkurencyjne ceny względem innych, np.: masło Łaciate możemy dostać za 2,29 zł/szt., a kilogram bananów za 1,99 zł.

W porównaniu z Frisco jest to prawie, a czasami ponad dwa razy tańsza oferta. Jednocześnie Barbora posiada w swoim asortymencie "produkty spożywcze, chemię gospodarczą, kosmetyki, artykuły dla dzieci czy produkty dla zwierząt" - wylicza Business Insider.

Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł, a jak informuje portal reailnet.pl, do 1 maja br. Warszawiacy za dostawę nie zapłacą nic. Barbora zapowiada, że będzie regularnie wzbogacać swój asortyment.

Barbora zgarnie klientów?

Towary dostarczane są od godz.: 8:00 do 22:00, a Barbora realizuje dostawy ze swojego magazynu. Dostawy do domów oferuje także Carrefour, który towar pozyskuje częściowo ze sklepów stacjonarnych, a częściowo z magazynów przy sklepach. Z kolei Auchan Direct prezentuje podobny model do Barbory i Frisco.

- Zamierzamy wprowadzić na polski rynek to, co do tej pory zbudowaliśmy, wnikliwie przetestowaliśmy oraz udoskonaliliśmy w krajach bałtyckich, czyli wysoką jakość, szybką i wygodną dostawę produktów oraz prokliencką obsługę. W ubiegłym roku przechodziliśmy niezwykle dynamiczny rozwój, wprowadziliśmy wiele zmian, które pozwoliły nam znacząco zwiększyć nasze możliwości i sprostać potrzebom szybko rosnącej bazy klientów - mówił Andrius Jurgelevičius, prezes nowo utworzonej spółki Barbora.pl cytowany przez BI.

Dodał, że widzi wiele podobieństw między rynkiem litewskim a polskim, dlatego planuje ten potencjał wykorzystać w naszym kraju. Debiut w Warszawie ma pokazać czy warto jest rozwijać Barborę w innych zakątkach Polski.