BiznesINFO.pl Handel Żabka umożliwia klientom zakup tańszej kawy. Wystarczy własny kubek
Domena publiczna

Żabka umożliwia klientom zakup tańszej kawy. Wystarczy własny kubek

18 sierpnia 2022
Autor tekstu: Magdalena Madoń

17 sierpnia w sklepach sieci Żabka rozpoczęła się promocja na kawę oraz gorące napoje. Klienci każdorazowo zaoszczędzą złotówkę. Aby skorzystać ze zniżki, wystarczy przynieść do sklepu własny kubek.

Kawa o poranku

Wielu Polaków nie wyobraża sobie poranka bez filiżanki dobrej kawy. Jak wynika z badań  konsumenckich przeprowadzonych przez SW Research Agencja Badań Rynku i Opinii na zlecenie marki Nespresso Polska, aż 43 % Polaków zaczyna swój dzień od porannej kawy.

Polacy chętnie piją kawę w swoim ulubionym kubku. Sieć Żabka postanowiła połączyć upodobanie do tego napoju z dbałością o środowisko naturalne i zaprasza na kawę w promocyjnej cenie.

Warunkiem otrzymania rabatu na dowolny napój z ekspresu jest zgłoszenie Sprzedawcy, że napój zostanie przygotowany we własnym, czystym i wielorazowym kubku ” czytamy w regulaminie akcji.

W komunikacie prasowym sieć podkreśla, że kawa z Żabki to w 100 % arabika, która jest smaczna, a także konkurencyjna cenowo. Promocja obejmuje wszystkie gorące napoje takie jak: espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino, herbata, czekolada.

Akcja trwa od 17 sierpnia do 14 września br . Promocja nie obowiązuje w autonomicznych sklepach Żabka Nano.

Odpowiedzialny biznes

– W Żabce promujemy odpowiedzialne zachowania i wspieramy klientów w podejmowaniu świadomych i dobrych decyzji. Dlatego zachęcamy do przychodzenia do Żabki po kawę z własnymi kubkami. Są one jednym z rozwiązań, dzięki którym możemy mieć bezpośredni wpływ na minimalizację produkcji odpadów. Promocyjna cena jest dodatkową zachętą do tego, aby możliwość zamówienia kawy we własnym kubku powoli stawała się dobrym przyzwyczajeniem – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu w Żabka Polska.

Sklep Żabka istnieje na rynku od 24 lat i ma już 8500 punktów w całej Polsce. W sklepach można kupić produkty spożywcze, a także zjeść szybką przekąskę czy wypić kawę. Sieć działa na zasadzie franczyzy.

Obserwuj nas w
autor
Magdalena Madoń

Redaktor Biznesinfo. Wcześniej copywriter oraz młodsza księgowa. Absolwentka rachunkowości i controllingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. W wolnym czasie bierze czarodziejski flet i gra w orkiestrach dętych.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie