Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Żabka kusi obrotami. Sieć obiecuje 15 tys. przychodu
Stanisław Węgrowski
Stanisław Węgrowski 16.10.2019 02:00

Żabka kusi obrotami. Sieć obiecuje 15 tys. przychodu

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Żabka zachęca przedsiębiorców

Żabka właśnie wprowadza zmiany w ofercie dla nowych franczyzobiorców, którzy chcą otworzyć sklep pod szyldem marki. Przedsiębiorcy, którzy w okresie od 1 października 2019r. do 31 marca 2020r. podpiszą umowę z siecią, przez pierwsze pół roku będą mieć gwarantowany przychód nie mniejszy niż 15 tys. zł netto, bez względu na obroty. Żabka na początek gwarantuje też w pełni wyposażony i zatowarowany sklep w dobrej lokalizacji - pisze sieć w komunikacie prasowym.

Żabka gwarantuje 15 tysięcy

Jak informuje sieć handlowa, w ofercie franczyzy zostaną uproszczone zasady naliczania podstawowych przychodów przez pierwsze sześć miesięcy działalności, wprowadzając jedną kwotę w wysokości 15 tys. zł. - W ramach rozwoju naszego systemu franczyzowego uprościliśmy ofertę skierowaną do nowych franczyzobiorców, by była atrakcyjna, ale dawała również gwarancję rozwoju placówki, szczególnie na starcie, kiedy jest to najtrudniejsze. Bierzemy odpowiedzialność za lokalizacje naszych sklepów, w których wyborze pomaga nam sztuczna inteligencja. Nasze doświadczenia pokazują, że taka kwota pozwala franczyzobiorcy zatrudnić pracowników, przeszkolić ich i skoncentrować się na dobrym zarządzaniu sklepem, poznaniu klientów i ich potrzeb - powiedział Adam Manikowski, wiceprezes zarządu firmy.

Nowoczesny biznes

Oferta sieci Żabka jest skierowana do osób, które są zainteresowane prowadzeniem własnego biznesu pod marką Żabka. Decydując się na podpisanie umowy z siecią, oprócz gwarancji minimalnego przychodu, franczyzobiorcy dostają w pełni wyposażony i gotowy prowadzenia sklep oraz liczne korzyści wynikające z systemu franczyzowego. Co ważne, przedsiębiorcy mają też pełne wsparcie logistyczne, informatyczne oraz są wspierani działaniami marketingowymi, które wpływają na efektywność sprzedaży. Sieć dodaje, że przy wyborze atrakcyjnej lokalizacji nowego sklepu korzysta z systemu opartego na sztucznej inteligencji.

- Z pewnością nasza oferta to atrakcyjna alternatywa dla osób planujących własny biznes „od zera”, ale także szansa dla osób potrzebujących wsparcia w aktywizacji zawodowej, na przykład ze starszej grupy wiekowej. Jesteśmy dumni, że dokładamy swoją cegiełkę do rozwoju przedsiębiorczości wśród Polaków - stwierdził wiceprezes Żabka Polska.