BiznesINFO.pl Handel W Dino właśnie się zaczęło. Klienci będą walić drzwiami i oknami
Materiały Prasowe

W Dino właśnie się zaczęło. Klienci będą walić drzwiami i oknami

2 listopada 2023
Autor tekstu: Zuzanna Kabot

Dino ponownie zaskoczyło swoich klientów i przygotowało dla nich wyjątkowe oferty, których nie można przegapić. Nowa gazetka promocyjna będzie obowiązywała od 2 do 7 listopada. Na co warto zwrócić uwagę?

Nowa gazetka promocyjna Dino

Sieć sklepów Dino przygotowała dla swoich klientów kolejną gazetkę promocyjną. Znajdziemy w niej szeroką ofertę promocji na różne napoje. Za wodę Żywiec Zdrój z nutą owoców przy zakupie dwóch sztuk zapłacimy jedynie 3,19 zł , a napój niegazowany Caprio będzie kosztował 3,99 zł .

Dino przygotowało także promocje na słodycze. Żelki Haribo przy zakupie dwóch sztuk kupimy za 4,99 zł . Wafelki Prince Polo dostaniemy za 1,29 zł , a czekolady Goplana kupimy za 3,79 zł przy zakupie dwóch sztuk.

Specjalny dodatek dla małżonków. Ile wyniesie i kiedy wejdzie w życie?

Dino przygotowało wyjątkowe oferty

W gazetce promocyjnej możemy znaleźć także ofertę kaw i herbat . Czarną herbatę Tetley kupimy w cenie 7,99 zł za 100 torebek , a niektóre herbaty owocowe kupimy za 1,89 zł za 20 torebek . Przy zakupie dwóch sztuk kawy rozpuszczalnej Jacobs Cronat Gold zapłacimy 23,99 zł za 200 g . Kawa Tchibo Family będzie do kupienia za 15,99 zł za 500 g , kawa ziarnista Arabica Reich Rosten Swisso za 35,99 zł za 1 kg, a kawa Dallmayr Classic za 18,99 zł za 500 g przy zakupie dwóch sztuk.

Klienci Dino będą zachwyceni

W ofercie sklepu znalazły się też rogale Świętomarcińskie , które kupimy za 6,39 zł przy zakupie dwóch sztuk. Promocyjne ceny obejmą także owoce i warzywa. Kupując 2 kg jabłek, za kilogram zapłacimy jedynie 2 zł. Borówka amerykańska będzie kosztowała 15,99 zł za 300 g.

Jedną sztukę sałaty lodowej kupimy za 3,99 zł, a za 1 kg brukselki zapłacimy 6,99 zł. Kupując 3 kg buraczków, za kilogram zapłacimy tylko 1,50 zł oraz przy zakupie 5 kg cebuli , kilogram będzie kosztował 2 zł.

Właśnie się zaczęło. Dino zdeklasowało Biedronkę i Lidla, klienci wypełniają koszyki po brzegi
Zacznie się już jutro. Dino zdeklasowało Biedronkę i Lidla, klienci oszaleją
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kabot

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką psychologii na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. W wolnym czasie lubię czytać książki i oglądać filmy związane z tematyką kryminalną.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie