TEDi rozpoczyna ekspansję
TEDi, sieć dyskontów, której właścicielem jest niemiecki koncern Tengelmann Group na polskim rynku działa od 2018 roku. Portal wiadomoscihandlowe.pl podaje, że na dzień bilansowy 30.04.2019 spółka miała w Polsce 14 placówek i zatrudniała 153 osoby. TEDi planuje kontynuować swoją działalność i rozwijać ekspansję na polskim rynku. Do 30 kwietnia 2020 roku sieć chce otworzyć 35 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Wówczas w naszym kraju będzie łącznie 50 placówek sieci. Spółka przewiduje wynajem lokali.
To dopiero początek
W 2018 roku spółka poniosła ok. 27,3 mln zł kosztów działalności operacyjnej i wykazała stratę z tego tytułu w wysokości ok. 6,2 mln zł. Portal zaznacza, że spółka jest w trakcie rozwoju, a strata wynika z inwestycji w nowe lokalizacje i braku sprzedaży. Firma zamierza w najbliższych latach osiągnąć pozytywne wyniki, co jest prawdopodobne ze względu na doświadczenie i potencjał produktowy w branży detalicznej, w której działa. Asortyment sieci TEDi zawiera artykuły wyposażenia domu i aranżacji wnętrz, akcesoria biurowe czy elektronikę i narzędzia. W ofercie można znaleźć także zabawki oraz produkty dla zwierząt.
Bez porównań
Szef sieci TEDi w Polsce uważa, że porównywanie jego firmy z innymi dyskontami non-food, jak KiK czy Pepco nie ma sensu. - Od razu można zauważyć, że w placówkach Pepco i KiK dominują tekstylia, w naszych sklepach tak nie jest. Produkty, które można kupić w sklepach TEDi, są uwielbiane przez polskich klientów. Mamy w ofercie szeroką gamę wyrobów niedostępnych w innych sieciach handlowych, ponadto w naszej ofercie znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych - do domu (kuchni, łazienki), biura, majsterkowania, artykuły dekoracyjne, drogeryjne, dla zwierząt, zabawki, duży dział party oraz asortyment sezonowy - tłumaczy cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Huczek, prezes zarządu spółki TEDi Sieć Handlowa.