BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Nowa sieciówka podbija Polskę. W przyszłym roku chce być liderem rynku

6 Grudnia 2019

Autor tekstu:

Stanisław Węgrowski

Udostępnij:

TEDi, sieć dyskontów non-food zamierza podbić polski rynek. Firma planuje do końca kwietnia przyszłego roku zwiększyć liczbę sklepów w Polsce do 50 - informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.

TEDi rozpoczyna ekspansję

TEDi, sieć dyskontów, której właścicielem jest niemiecki koncern Tengelmann Group na polskim rynku działa od 2018 roku. Portal wiadomoscihandlowe.pl podaje, że na dzień bilansowy 30.04.2019 spółka miała w Polsce 14 placówek i zatrudniała 153 osoby. TEDi planuje kontynuować swoją działalność i rozwijać ekspansję na polskim rynku. Do 30 kwietnia 2020 roku sieć chce otworzyć 35 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Wówczas w naszym kraju będzie łącznie 50 placówek sieci. Spółka przewiduje wynajem lokali. 

To dopiero początek

W 2018 roku spółka poniosła ok. 27,3 mln zł kosztów działalności operacyjnej i wykazała stratę z tego tytułu w wysokości ok. 6,2 mln zł. Portal zaznacza, że spółka jest w trakcie rozwoju, a strata wynika z inwestycji w nowe lokalizacje i braku sprzedaży. Firma zamierza w najbliższych latach osiągnąć pozytywne wyniki, co jest prawdopodobne ze względu na doświadczenie i potencjał produktowy w branży detalicznej, w której działa. Asortyment sieci TEDi zawiera artykuły wyposażenia domu i aranżacji wnętrz, akcesoria biurowe czy elektronikę i narzędzia. W ofercie można znaleźć także zabawki oraz produkty dla zwierząt.

Bez porównań

Szef sieci TEDi w Polsce uważa, że porównywanie jego firmy z innymi dyskontami non-food, jak KiK czy Pepco nie ma sensu. - Od razu można zauważyć, że w placówkach Pepco i KiK dominują tekstylia, w naszych sklepach tak nie jest. Produkty, które można kupić w sklepach TEDi, są uwielbiane przez polskich klientów. Mamy w ofercie szeroką gamę wyrobów niedostępnych w innych sieciach handlowych, ponadto w naszej ofercie znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych - do domu (kuchni, łazienki), biura, majsterkowania, artykuły dekoracyjne, drogeryjne, dla zwierząt, zabawki, duży dział party oraz asortyment sezonowy - tłumaczy cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Huczek, prezes zarządu spółki TEDi Sieć Handlowa.

Szef sieci TEDi w Polsce uważa, że porównywanie jego firmy z innymi dyskontami non-food, jak KiK czy Pepco nie ma sensu. - Od razu można zauważyć, że w placówkach Pepco i KiK dominują tekstylia, w naszych sklepach tak nie jest. Produkty, które można kupić w sklepach TEDi, są uwielbiane przez polskich klientów. Mamy w ofercie szeroką gamę wyrobów niedostępnych w innych sieciach handlowych, ponadto w naszej ofercie znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych - do domu (kuchni, łazienki), biura, majsterkowania, artykuły dekoracyjne, drogeryjne, dla zwierząt, zabawki, duży dział party oraz asortyment sezonowy - tłumaczy cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Huczek, prezes zarządu spółki TEDi Sieć Handlowa.

Podobne artykuły

Godziny otwarcia sklepów w długi weekend

Handel

Godziny otwarcia sklepów będą w ten weekend nieco inne. Lepiej je znać, żeby nie odbić się od drzwi

Czytaj więcej >
Marks & Spencer wraca na polski rynek

Handel

Wycofana z Polski marka, wraca z powrotem na nasz rynek. Niemała gratka dla fanów

Czytaj więcej >
Jakub Kaminski/EAST NEWS

Handel

Primark otwiera sklep w Poznaniu. Ujawnili już nową datę otwarcia

Czytaj więcej >
Godziny otwarcia Biedronki

Handel

Biedronka zmienia godziny otwarcia. Placówki w całej Polsce będą działać dłużej

Czytaj więcej >
By Henryk Borawski - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=30787724

Handel

Biedronka rusza z hitową promocją. Na majówkę 12 piw za darmo

Czytaj więcej >
Biedronka zmienia stroje swoich pracowników

Handel

Wielkie zmiany w Biedronce, na zakupach aż się zdziwisz. Sieć całkowicie zmienia jeden z najważniejszych elementów

Czytaj więcej >