BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Nowa sieciówka podbija Polskę. W przyszłym roku chce być liderem rynku

6 Grudnia 2019

Autor tekstu:

Stanisław Węgrowski

TEDi, sieć dyskontów non-food zamierza podbić polski rynek. Firma planuje do końca kwietnia przyszłego roku zwiększyć liczbę sklepów w Polsce do 50 - informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.

TEDi rozpoczyna ekspansję

TEDi, sieć dyskontów, której właścicielem jest niemiecki koncern Tengelmann Group na polskim rynku działa od 2018 roku. Portal wiadomoscihandlowe.pl podaje, że na dzień bilansowy 30.04.2019 spółka miała w Polsce 14 placówek i zatrudniała 153 osoby. TEDi planuje kontynuować swoją działalność i rozwijać ekspansję na polskim rynku. Do 30 kwietnia 2020 roku sieć chce otworzyć 35 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Wówczas w naszym kraju będzie łącznie 50 placówek sieci. Spółka przewiduje wynajem lokali. 

To dopiero początek

W 2018 roku spółka poniosła ok. 27,3 mln zł kosztów działalności operacyjnej i wykazała stratę z tego tytułu w wysokości ok. 6,2 mln zł. Portal zaznacza, że spółka jest w trakcie rozwoju, a strata wynika z inwestycji w nowe lokalizacje i braku sprzedaży. Firma zamierza w najbliższych latach osiągnąć pozytywne wyniki, co jest prawdopodobne ze względu na doświadczenie i potencjał produktowy w branży detalicznej, w której działa. Asortyment sieci TEDi zawiera artykuły wyposażenia domu i aranżacji wnętrz, akcesoria biurowe czy elektronikę i narzędzia. W ofercie można znaleźć także zabawki oraz produkty dla zwierząt.

Bez porównań

Szef sieci TEDi w Polsce uważa, że porównywanie jego firmy z innymi dyskontami non-food, jak KiK czy Pepco nie ma sensu. - Od razu można zauważyć, że w placówkach Pepco i KiK dominują tekstylia, w naszych sklepach tak nie jest. Produkty, które można kupić w sklepach TEDi, są uwielbiane przez polskich klientów. Mamy w ofercie szeroką gamę wyrobów niedostępnych w innych sieciach handlowych, ponadto w naszej ofercie znajduje się szeroka gama artykułów przemysłowych - do domu (kuchni, łazienki), biura, majsterkowania, artykuły dekoracyjne, drogeryjne, dla zwierząt, zabawki, duży dział party oraz asortyment sezonowy - tłumaczy cytowany przez wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Huczek, prezes zarządu spółki TEDi Sieć Handlowa.

Tagi:

zakupyskleprynekPolskadyskontspółka

Stanisław WęgrowskiAutor

Wydawca Biznesinfo. Absolwent psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. W dziennikarstwie inspirują go sprawy społeczne, polityka, kultura oraz sport. DJ, jeden z założycieli kolektywu SONDA, działającego na warszawskiej scenie klubowej. Miłośnik zwierząt.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

zakupy

Handel

Black Friday. Dobrze zorganizowana akcja może przynieść firmom korzyści

Czytaj więcej >

Handel

Żabka wprowadza do sprzedaży nową przekąskę o nazwie Black Dog. Czarny hot dog z czarnym sosem

Czytaj więcej >

Handel

GUS: Sprzedaż detaliczna rośnie wolniej niż się spodziewano

Czytaj więcej >

Handel

Wzrosły dostawy LNG do gazoportu w Świnoujściu

Czytaj więcej >

Handel

Izba Zbożowo-Paszowa: spadły krajowe ceny zbóż

Czytaj więcej >
PHOTO: ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS Warszawa hipermarket Carrefour N/Z Bezpieczne zakupy w godzinach dla seniorow powyzej 60 roku zycia - lista zakupow

Handel

Hipermarkety mają płacić w przyszłości wyższe podatki. Może to spowodować podwyżkę cen produktów

Czytaj więcej >