Rossmann organizuje akcję informacyjną z konkurencją
Wikimedia/Warszawska róg Szerokiej w Tomaszowie Mazowieckim, w województwie łódzkim
Autor Radosław Święcki - 28 Marca 2020

Rossmann łączy siły z dwiema innymi, wielkimi drogeriami. Wielka akcja sieci

Rossmann wraz z niemieckimi drogeriami dm i Müller organizuje akcję informacyjną, która ma pomóc pracownikom i klientom w przetrwaniu epidemii koronawirusa.

Rossmann łączy siły z konkurencją

Rossmann, dm i Müller, czyli trzech największych operatorów drogeryjnych na niemieckim rynku zorganizowały wspólnie akcję informacyjną, której wiodącym założeniem jest pomoc pracownikom i klientom w przetrwaniu epidemii koronawirusa.

- Nasze sieci drogeryjne, skupiające łącznie ponad 5000 sklepów, normalnie ostro ze sobą konkurują. Ale co dziś znaczy słowo „normalnie”? Jesteśmy dziś wszyscy razem dla was. Dziękujemy naszym pracownicom i pracownikom, których jest ponad 100 000 i którzy codziennie dają z siebie wszystko, co najlepsze. Bądźmy dla siebie przyjaźni i darzmy się szacunkiem, bo dzięki temu będzie nam łatwiej przejść przez ten kryzysowy czas. Wyrazy szacunku kierujemy do wszystkich współpracowników, którzy robią dziś wspaniałe rzeczy. Dziękujemy naszym codziennym bohaterom! – czytamy w oświadczeniu na wiadomoscihandlowe.pl.

W dalszej części komunikatu przedstawiciele sieci podkreślają, że ich drogerie są cały czas otwarte. Zapewniają też o dostępności towarów i przestrzegają przed robieniem zakupów na zapas.

– Współpracujący z nami producenci i pracownicy centrów logistycznych troszczą się o to, żeby półki sklepowe były pełne towarów. Osiągnięcie takiego stanu może się jednak okazać trudne, jeżeli będziecie kupować na zapas, dlatego prosimy, żeby tego nie robić – czytamy w oświadczeniu.

Apel o szacunek wobec pracowników

Detaliści apelują również do klientów o odnoszenie się do sprzedawców z szacunkiem, stosowanie się do wydawanych przez nich zaleceń oraz o płacenie za zakupy kartą, a nie gotówką.

– Zachowujmy odpowiednią odległość od siebie i używajmy dostępnych środków ochronnych, doceniajmy wielką wartość, jaką jest zdrowie i życie. Wszyscy ponosimy odpowiedzialność za siebie nawzajem, okazujmy sobie solidarność. Razem jesteśmy silni – piszą operatorzy drogeryjni.

Hasłem akcji informacyjnej trzech drogerii „Füreinander”, co po polsku oznacza „Dla_siebie_nawzajem”.

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News