BiznesINFO.pl Handel Wielkie zamieszanie spowodowane promocją w Lidlu. Klienci nie wiedzą co ile kosztuje
Flickr/Alper Çuğun

Wielkie zamieszanie spowodowane promocją w Lidlu. Klienci nie wiedzą co ile kosztuje

9 maja 2020
Autor tekstu: Maria Glinka

Lidl z kłopotliwą promocją

Lidl tuż przed majówką zorganizował promocję, która cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Klienci mogli zdobyć 20 butelek piwa, płacąc tylko za 10. Nie dotyczyło to wszystkich gatunków piwa. Jednak sieć nie poinformowała, które produkty są objęte promocją, co spowodowało wiele problemów. Lidl tłumaczy się awarią systemu – podają wiadomoscihandlowe.pl.

Zaskoczeni klienci dopiero przy kasie dowiadywali się, że produkt, który wybrali nie zalicza się do promocji. Warunki okazji brzmiały bowiem: "50 proc. taniej. 20 w cenie 10. Wszystkie piwa w butelce.". Jednak przy płatności okazywało się, że promocja uwzględnia nie wszystkie piwa butelkowane, a tylko niektóre z nich.

Biedronka poradziła sobie lepiej niż Lidl

Podobną promocję wprowadziła w ubiegły czwartek Biedronka, która zaproponowała klientom ofertę 12 piw i drugie tyle gratis. Kampania promocyjna okazała się jednak bardziej zrozumiała w Lidlu. Biedronka oznajmiła, że można „mieszać dowolnie”, a szczegóły oferty doprecyzowała ulotka. Wynikało z niej, że chodzi o produkty marki: Somersby, Carlsberg, Książęce, Karmi, Desperados, Lech Free oraz Heineken (w różnych wariantach).

W obydwu sieciach handlowych była to promocja jednodniowa. Chcąc ograniczyć nadmierne wykupywanie alkoholu Biedronka wprowadziła nawet limit – na jednym paragonie mogły znaleźć się tylko 24 piwa.

Obserwuj nas w
autor
Maria Glinka

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych i studentka dziennikarstwa na UW. Pierwsze doświadczenia w branży dziennikarskiej zdobywała w stacji TVN i na portalu Euractiv. Wielbicielka filmów Alejandro Innaritu, reportaży książkowych i filmowych, zwłaszcza na temat polityki oraz społecznych problemów w wymiarze globalnym i lokalnym.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie