BiznesINFO.pl Handel Carrefour i Ikea łączą siły. Klient wchodząc do sklepu może się mocno zdziwić
Flickr.com/Mark Hillary/CC2.0

Carrefour i Ikea łączą siły. Klient wchodząc do sklepu może się mocno zdziwić

9 października 2020
Autor tekstu: Kasper Starużyk

Carrefour i Ikea nawiązują współpracę w zakresie rozwoju sprzedaży on-line z odbiorem osobistym towarów. Póki co rozwiązanie ma charakter pilotażowy i będzie testowane przez najbliższe 3 miesiące w dwóch hiszpańskich centrach handlowych: Ciudad de la Imagen (Pozuelo de Alarcón) i centrum handlowym Los Angeles (Madryt).

Ikea i Carrefour razem

Francuska sieć sklepów wskazuje, że najnowszy projekt jest elementem strategii transformacji w handlu. Jak czytamy w Wiadomościach Handlowych, w dwóch wytypowanych do przeprowadzenia testów lokalizacjach, klienci będą mogli na sklepowych parkingach znaleźć przestrzeń oznaczoną logiem Ikei, w której będą mogli odbierać zakupy zamówione on-line.

Jak wskazują WH, zdaniem Loli Bañón, dyrektor generalnej Carrefour Property, najnowsze działanie pokazuje zaangażowanie sieci Carrefour "w ciągłe wnoszenie wartości dodanej dla klientów, a także do świadczenia przydatnych i odpowiednich usług".

Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie