BiznesINFO.pl Handel Dziś Biedronka wprowadza kolejny hit do sprzedaży. Przygotuj się na kolejki
Flickr/Babij, https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/

Dziś Biedronka wprowadza kolejny hit do sprzedaży. Przygotuj się na kolejki

27 sierpnia 2020
Autor tekstu: Maria Glinka

Biedronka z myślą o najmłodszych

Gang Świeżaków i Słodziaków okazał się prawdziwym sukcesem Biedronki. Sieć handlowa kontynuuje tę strategię i wprowadza Gang Fajniaków. Nowa akcja jest opatrzona hasłem "Bycie eko jest fajne!". Książka edukacyjna z Fajniakami ma zawierać podstawowe informacje dotyczące ekologii oraz wpływu człowieka na środowisko i zmiany klimatu. Jest to element szerszej kampanii proekologicznej, którą Biedronka prowadzi od lat.

Nowe maskotki będą dostępne w sklepach Biedronki już w czwartek 27 sierpnia. Wyglądem nawiązują do świata przyrody - prezentują zjawiska atmosferyczne, zwierzęta, drzewa, a nawet smog. W skład Gangu Fajniaków od Biedronki wchodzą: Chmurka Celinka, Dąb Dyzio, Drzewo Dobromir, Foka Frania, Jarzębina Julka, Kropla Ksenia, Piesek Piotruś, Słońce Sonia, Smog Stefek oraz Ważka Wiola.

Do kiedy można skorzystać z akcji w Biedronce?

Wiadomości Handlowe przekazują, że klienci Biedronki będą mogli odbierać nowe zabawki aż do 2 grudnia 2020 r. lub do wyczerpania zapasów.

W przypadku Gangu Świeżaków i Słodziaków za 15 naklejek można było otrzymać książkę, a za 40 naklejek - maskotkę. Naklejki były przyznawane po zrobieniu zakupów za co najmniej 40 zł. Na razie Biedronka nie ogłosiła jakie limity będą obowiązywać przy zabawkach z serii Fajniaków.

Przemyślana strategia Biedronki

Poprzez akcje z maskotkami i książkami Biedronka dba nie tylko o najmłodszych, ale i o własną promocję. Badanie "Brand Equity 2017" wykonane przez firmę Nielsen wskazało, że dzięki serii maskotek liczba klientów Biedronki wzrosła o 40 proc.

Business Insider Polska podaje, że w ubiegłym roku rozdano 7,2 mln maskotek oraz 620 tys. książek. Biedronka przewiduje, że kolejna akcja z zabawkami również zyska aprobatę wśród zakupowiczów.

<

Obserwuj nas w
autor
Maria Glinka

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych i studentka dziennikarstwa na UW. Pierwsze doświadczenia w branży dziennikarskiej zdobywała w stacji TVN i na portalu Euractiv. Wielbicielka filmów Alejandro Innaritu, reportaży książkowych i filmowych, zwłaszcza na temat polityki oraz społecznych problemów w wymiarze globalnym i lokalnym.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie