Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Polska i Świat > Albert Wójcik, CEO i właściciel spółki Iberion, dołączył do grona jurorów prestiżowego konkursu TikTok Ad Awards
Patryk Solarczyk
Patryk Solarczyk 25.09.2023 15:48

Albert Wójcik, CEO i właściciel spółki Iberion, dołączył do grona jurorów prestiżowego konkursu TikTok Ad Awards

Albert Wójcik
Iberion

Wójcik uzyskał takie wyróżnienie jako jedyna osoba w polskiej branży mediów. Albert Wójcik to założyciel, większościowy udziałowiec i prezes Iberionu - grupy mediowej z największym w Polsce zasięgiem w social mediach. Wójcik jest również współzałożycielem i członkiem zarządu software house'u Blazity. Ukończył studia na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

Iberion - grupa mediowa z największym zasięgiem w social mediach

Iberion, w którym Wójcik ma 86 proc. udziałów, to spółka prowadząca działalność w dwóch obszarach. Pierwszy z nich jest klasycznym modelem wydawnictwa online, skupiającym się na prowadzeniu 12 tematycznych portali internetowych (m.in. Goniec.pl, ŚwiatGwiazd.pl czy Smakosze.pl)

Portale spółki Iberion każdego miesiąca docierają do niemal 11 milionów Polaków (dane wg Gemius Mediapanel za czerwiec 2023). Drugi, wyjątkowy w Polsce model biznesowy Iberionu polega na produkcji viralowych treści video w mediach społecznościowych na ogromną skalę

Dzięki produkcji viralowych treści, marki spółki Iberion regularnie zwyciężają we wszystkich rankingach zaangażowania na Facebooku.

Prezes i założyciel Iberion o wyróżnieniu

- Czuję się wyróżniony i jestem wdzięczny Tik Tokowi za wybór mojej osoby do jury. Uważam, że ta platforma będzie regularnie zwiększać swój udział w rynku mediów społecznościowych, a niewykluczone, że w ciągu kilku lat zajmie pierwsze miejsce w Polsce, jeśli chodzi o czas użytkowania. Tym bardziej cieszę się, że Iberion jest bezdyskusyjnym liderem zaangażowania i zasięgu na Tik Toku wśród grup mediowych w Polsce - mówi Albert Wójcik, prezes i założyciel Iberion. 

TikTok Ad Awards

TikTok Ad Awards to wydarzenie, które docenia najlepsze kampanie reklamowe i twórcze projekty realizowane na platformie TikTok. Konkurs przyciąga uwagę największych marek, agencji i influencerów z całego świata.

Obok Alberta Wójcika, w jury zasiądą przedstawiciele znanych w Polsce i na świecie firm: Marcin Samek (McCANN Poland), Anna Szutowicz (Y&LOVERS), Dawid Kaźmierczak (Polot), Kuba Sagan (Feeders Agency), Donata Wolińska (L’Oreal Poland Baltic), Agata Czech (Haleon), Remi Ganne (Allegro), Jacek Szyndler (NaOko), Dagmara Witek-Kuśmider (Publicis) oraz Maciej Reszczyński (Visa).

Tagi: social media