BiznesINFO.pl Handel Ważna informacja dla klientów Biedronki. Sieć wydała komunikat
BiznesINFO

Ważna informacja dla klientów Biedronki. Sieć wydała komunikat

5 października 2023
Autor tekstu: Paweł Makowiec

Co jakiś czas można usłyszeć historie związane z zakupami w Biedronce. Większość z tych, które zrobiły się popularne, dotykały również programu lojalnościowego sieci. Teraz dyskont wydał dość ważny komunikat w tej sprawie.

Program lojalnościowy Biedronki

Program lojalnościowy Biedronki, czyli karta Moja Biedronka, powstał już dość dawno . Przez cały czas w jego skład wchodzą fizyczne karty, a niedawno do tego grona dołączyła również aplikacja Biedronki.

Jak podaje portal Interia.pl, wyrobienie karty jest bezpłatne - potrzebne są tylko imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Karta umożliwia m.in. korzystanie z ofert specjalnych sieci. Teraz jednak Biedronka wydała w tej sprawie ważny komunikat.

Ważny komunikat dla klientów

Wydawanie komunikatów w sprawie programu lojalnościowego nie powinno nikogo dziwić . Przykładowo, obecnie zakupy z kartą uprawniają do otrzymania dodatkowej naklejki potrzebnej do uzyskania członka Gangu Mocniaków - a część osób może pamiętać, co się działo w sklepach podczas poprzednich edycji “Gangów” oferowanych przez Biedronkę.

Z informacji portalu Interia wynika jednak, że informacja przekazana przez biuro prasowe sieci Biedronka nie dotyczy ofert związanych z kartą. Chodzi bowiem o zagubienie lub znalezienie samej karty lojalnościowej .

Warto zwrócić uwagę

Znalezienie karty fizycznej jest prostszym przypadkiem. Jak poinformowała w cytowanym przez Interię stanowisku Biedronka, znalazca powinien oddać kartę obsłudze najbliższego sklepu sieci, lub przesłać ją pocztą do Biura Obsługi Klienta właściciela Biedronki - spółki Jeronimo Martins Polska.

W przypadku zgubienia karty jest inaczej. Co prawda można w dalszym ciągu używać aplikacji lub po prostu podawać numer telefonu powiązany z kartą, jednak sama Biedronka zaleca skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta drogą elektroniczną lub przez telefon w celu rozwiązania problemu .

Zwracają pieniądze za prąd. Jest jednak drobny haczyk
Obserwuj nas w
autor
Paweł Makowiec

Paweł Makowiec

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie