Meta testuje zmiany w aplikacji Instagram. Już teraz medium jest przepełnione treściami reklamowymi - zarówno natywnymi, jak i pochodzącymi od tamtejszych twórców - a wkrótce stracimy także możliwość ich pomijania. Instagram testuje bowiem funkcję “przerwy reklamowej”.
Instagram testuje nową funkcję, która pozwoli użytkownikom o dużych zasięgach uniknąć kosztownych wpadek. W aplikacji mobilnej może się wkrótce pojawić mechanizm kierowania treści w pierwszej kolejności do tych użytkowników, którzy nie śledzą autora.
Zaledwie kilka dni temu doszło do globalnej awarii Facebooka, Messengera i Instagrama, a już mamy do czynienia z kolejnymi problemami. Użytkownicy masowo zgłaszają błędy w działaniu serwisu, występują m.in. przeszkody w publikowaniu treści.
W mediach od jakiegoś czasu pojawiają się informacje na temat opłat, jakie wkrótce będzie trzeba uiszczać w przypadku chęci korzystania z Facebooka i Instagrama w modelu uwzględniającym brak reklam. Meta właśnie potwierdziła te doniesienia. Znamy ceny dla Europy oraz termin wprowadzenia daniny.