BiznesINFO.pl Polska i Świat Popularny "Ruch" na progu rewolucji. Klienci mogą się zdziwić, gdy podejdą do kiosku
Wikimedia Commons/Artur Andrzej/CC1.0

Popularny "Ruch" na progu rewolucji. Klienci mogą się zdziwić, gdy podejdą do kiosku

25 września 2020
Autor tekstu: Kasper Starużyk

Ruch idzie za ciosem i stawia na bezobsługowe kioski. Póki co testowo, ale najprawdopodobniej już wkrótce na ulicach polskich miast pojawią się maszyny, w których kioskarza szukać będzie można na próżno.

Ruch bez obsługi

Nowy model kiosku Ruchu stanął w Warszawie przy ul. Puławskiej 1, nieopodal placu Unii Lubelskiej. Jak wskazuje Wirtualna Polska urządzenie, bo tym zasadniczo jest samoobsługowy kiosk, z wyglądu przypomina wielki automat z produktami. W środku znajduje się ogromny wybór asortymentu. Jak podaje Gadżetomania, wewnątrz maszyny znajduje się ponad 175 artykułów spożywczych i niespożywczych. Ruch wskazuje, że są one tak dostosowane, aby zapewniać pełny dostęp do najbardziej potrzebnych produktów.

– Sprzedaż jest możliwa 24h na dobę, a sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż – wyjaśnia Tomasz Iwanicki, Kierownik Działu Rozwoju  i Utrzymania Sieci RUCH S.A w oficjalnym komunikacie.

Samoobsługowy kiosk zaoferuje nam dostęp do świeżo mielonej kawy, herbaty, przekąsek i słodyczy, ale także napojów czy produktów z kategorii higienicznej. – Przy automacie do parzenia kawy zamontowany będzie dozownik z płynem dezynfekcyjnym, tak aby możliwe było zapewnienie odpowiedniego standardu bezpieczeństwa transakcji. Sam kiosk również będzie regularnie dezynfekowany – czytamy na stronie RUCHU wypowiedź Wojciecha Paczyńskiego, Rzecznika Prasowego RUCH S.A.

Kiosk "Ruchu" będzie regularnie monitorowany. Dane o sprzedaży w pierwszym, testowym punkcie posłużą do opracowania strategii rozwoju samoobsługowych kiosków.

Zdjęcie - materiały prasowe: ruch.com.pl

Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie