
Klienci drogerii Rossmann mogą paść ofiarą oszustwa. Uważaj na konkretne wiadomości
Rossmann ostrzega klientów przed akcjami phishingowymi, które wykorzystują markę sieci. Tym razem oszuści oferują bony 250 zł na zakupy w drogerii Rossmann w zamian za wypełnienie krótkiej ankiety. Nie dajcie się nabrać.
Rossmann nie daje bonów. To oszustwo
Cyberprzestępcy nie marnują czasu w trakcie pandemii koronawirusa. Tym razem próbują oszukać ludzi na hasło “Przyjmij 250 zł”. Oszuści oferują darmowe bony na zakupy w sieci drogerii Rossmann w zamian za wypełnienie krótkiej ankiety. Na portalu społecznościowym Facebook cyberprzestępcy wysyłają zaproszenia do grupy “Przyjmij 250 zł” i zachęcają do wypełnienia formularza.
Rossmann: nie organizujemy takiej akcji
Nie pierwszy raz oszuści próbują nabrać klientów na niemiecką sieć drogerii. Rossmann postanowił ostrzec klientów w komunikacie i zdementować informacje o wręczaniu bonów na zakupy na Facebooku.
DZISIAJ GRZEJE:
1. Rząd właśnie wprowadził 4 bardzo ważne zmiany dot. emerytur. Tarcze antykryzysowe rządu kryją nowe przepisy
2. Koronawirus w Polsce. Ministerstwo Zdrowia: Padł rekord ofiar śmiertelnych Covid-19, fatalne wiadomości
- Z uwagi, iż w okresie pandemii wzrosła liczba akcji phishingowych, w tym wykorzystujących markę Rossmann, przypominamy, że wszystkie organizowane przez naszą firmę konkursy i promocje prezentowane są wyłącznie w naszych sklepach, gazetkach promocyjnych, magazynie „Skarb”, oficjalnych profilach w mediach społecznościowych, aplikacji Rossmann PL oraz na stronie: www.rossmann.pl i nie wiążą się z dodatkową opłatą - informuje Rossmann w komunikacie na stronie internetowej.
Rossmann ostrzega klientów przed oszustami
Rossmann apeluje do klientów o wzmożoną ostrożność, skrupulatne czytanie zamieszczonych treści o promocjach i nagrodach oraz sprawdzanie zgodności podanych informacji z oficjalnymi kanałami Rossmanna.
Sieć przestrzega też przed otwieraniem linków i smsów przesyłanych z nieznanych źródeł nakłaniających do podania danych np. nr. PESEL, hasło do konta bankowego, nr karty kredytowej, czy też dokonania drobnej opłaty za dezynfekcję przesyłki oraz w celu otrzymania nagrody lub bonu na zakupy do drogerii Rossmann.
Rossmann prosi też, aby wszystkie osoby, które dostały podejrzane wiadomości i informacje o nietypowych kampaniach promocyjnych, zgłaszały to sekcji obsługi klienta na adres obsluga_klienta@rossmann.com.pl i organizacji NASK / CERT Polska, korzystając z formularzu na stronie https://incydent.cert.pl.
ZOBACZ TAKŻE:
- Koronawirus w przedszkolu pod Warszawą. Trzy osoby zakażone. Placówka zamknięta do odwołania
- Ważny apel 20 organizacji pacjentów. Ruszył akcja "STOP CELEBRYTYZACJI PSEUDONAUKI"
- IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
- 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
- Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
- Szumowski wyjawił prawdę o drugiej fali epidemii. Porażające słowa
