BiznesINFO.pl Polska i Świat Poczta Polska zmienia sposób działania. Za zmiany odpowiadają klienci
Domena publiczna

Poczta Polska zmienia sposób działania. Za zmiany odpowiadają klienci

21 czerwca 2023
Autor tekstu: Paweł Makowiec

Poczta Polska podjęła ważną decyzję dotyczącą swoich usług. Z oferty instytucji znikną całodobowe strefy samoobsługowe - powodem jest zachowanie klientów.

Poczta Polska zmienia swoje usługi

Adaptowanie się do zmian rynkowych jest elementem życia każdego przedsiębiorstwa i instytucji - nawet tych państwowych. Dowodzi tego najnowszy przykład Poczty Polskiej .

Jak podaje portal Super Biznes, państwowe przedsiębiorstwo ogłosiło likwidację stref samoobsługowych . Można było w nich m.in. odebrać lub nadać paczkę poprzez specjalne urządzenie.

Pracownicy Biedronki będą bogatsi. Dostali podwyżki

Klienci preferują inne usługi

Przyczyną takiej zmiany jest zachowanie klientów . Na pierwszy rzut oka może kojarzyć się negatywnie, jednak w ogóle tak nie jest.

Z komunikatu Poczty Polskiej, który przytaczają portale DlaHandlu oraz Super Biznes wynika, że Polacy nadający bądź odbierający paczki korzystają z innych usług . Strefy samoobsługowe nie są zatem preferowaną przez nich metodą.

Pocztex będzie ulepszony

Nie jest to jedyna zmiana w Poczcie Polskiej. W zamian za zlikwidowane strefy samoobsługowe, państwowa instytucja zapowiada rozwój oraz ulepszenie Pocztexu .

Jak podaje za portalem DlaHandlu portal Super Biznes, w ramach Pocztexu będą dostępne trzy warianty dostawy. Chodzi o odbiór w punkcie, odbiór w automacie oraz doręczenie przez kuriera .

Możesz otrzymać zwrot pieniędzy. ZUS wyjaśnia co należy zrobić
Obserwuj nas w
autor
Paweł Makowiec

Paweł Makowiec

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie