BiznesINFO.pl
biznes-info-640x433

Biznesinfo.pl

Polskie produkty hitem w Stanach Zjednoczonych. Przegoniliśmy już Niemców

26 Listopada 2019

Autor tekstu:

Stanisław Węgrowski

Udostępnij:

Meble z Polski ruszają na podbój Ameryki. Największa w historii branży meblarskiej akcja promocyjna w USA ma otworzyć w przyszłym roku drzwi do lukratywnego rynku w Stanach - informuje “Rzeczpospolita". - Liczymy na zamówienia po rugowanych Ch

Meble z Polski podbiją Stany

Meble z Polski już teraz robią furorę w Stanach Zjednoczonych. “Rzeczpospolita” pisze, że "Ameryka już teraz w rankingu światowych odbiorców naszych mebli plasuje się wysoko, bo na szóstej pozycji". Polskie meble sprzedaje się za równowartość niemal 400 milionów euro rocznie.

Oceniono, że "Stany Zjednoczone zawsze kusiły branżę meblarską". "Tym razem przedsiębiorcom sprzyja jednak sytuacja międzynarodowa. Gospodarcze starcie Waszyngtonu z Pekinem przeszło już w wyniszczającą wojnę handlową i poważnie uderzyło w eksport chińskich mebli na amerykański rynek. Polskie firmy zamierzają wykorzystać okazję" - czytamy.

Ofensywa na wielką skalę

"Przygotowaliśmy strategiczny plan wejścia z ofensywą marketingową na największych branżowych targach w USA, High Point Market w Północnej Karolinie, uznawanych też za największe na świecie" - powiedział dyrektor Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli Michał Strzelecki.

Gazeta podaje, że "za 2,7 mln zł - rekordową kwotę, jaką do tej pory wydała branża meblarska w swej historii na promocję rodzimych mebli na konkretnym rynku - OIGPM, organizator imprezy, zapewnił udział oferty polskich mebli w całym cyklu wystaw High Point Market". "Specjalnie przygotowana prezentacja sprzętów “made in Poland” ma się pojawić w co najmniej trzech odsłonach wystawy. W wiosennej i jesiennej jej edycji w przyszłym roku i znów na wiosnę 2021 r." - informuje “Rzeczpospolita”.

“Rz” dodaje, że meblarskie stowarzyszenie "liczy na długofalowy efekt promocji". "Jaki? To pokaże czas. Środowisko jest jednomyślne: po profesjonalnym rekonesansie i solidnej ofensywie marketingowej musi nastąpić znaczące otwarcie w USA i spodziewane są zyski" - zaznaczono. (PAP)

“Rz” dodaje, że meblarskie stowarzyszenie "liczy na długofalowy efekt promocji". "Jaki? To pokaże czas. Środowisko jest jednomyślne: po profesjonalnym rekonesansie i solidnej ofensywie marketingowej musi nastąpić znaczące otwarcie w USA i spodziewane są zyski" - zaznaczono. (PAP)

Podobne artykuły

BiznesInfo

Polska i świat

Katastrofa samolotu w Lubuskim. Nieoficjalnie: nie żyje jeden z najbogatszych Polaków

Czytaj więcej >
pixabay, kasjanf

Polska i świat

Czy Centralny Port Komunikacyjny nie zostanie wybudowany? Horała: Tylko w trzech przypadkach

Czytaj więcej >
Arkadiusz Ziolek/EAST NEWS

Polska i świat

Za wykroczenie skarbowe kara nawet 14 tys. zł. Nowe prawo już obowiązuje

Czytaj więcej >
Arkadiusz Ziolek/EAST NEWS

Polska i świat

Jak przekonać seniorów do późniejszego przejścia na emeryturę? Rząd ma plan i nie zawaha się go użyć

Czytaj więcej >
Jochen Tack/EAST NEWS

Polska i świat

Koronawirus na polu szparagów w Niemczech. Polacy pilnowani przez ochronę

Czytaj więcej >
Fot. Piotr Molecki/East News, Warszawa, 04.05.2021. 29. posiedzenie Sejmu IX kadencji. Na nadzwyczajnym posiedzeniu Sejm zajmowal sie rzadowym projektem ustawy ws. ratyfikacji zasobow wlasnych Unii Europejskiej. N/z: minuta ciszy dla Bronislawa Cieslaka

Polska i świat

Sondaż parlamentarny. KO z najgorszym wynikiem w historii, PiS wygrywa

Czytaj więcej >