Lidl
Wikipedia/DoulosBen
Autor Paulina Musianek - 25 Października 2019

Jedzenie za pół ceny. Lidl wprowadza rewolucyjną ofertę, warto się pośpieszyć

Lidl wprowadza zmianę, która będzie rewolucją na polskim rynku, przyczyni się do ochrony środowiska, a przy tym pomoże klientom zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy. Dzięki akcji "Kupuję, nie marnuję" produkty z krótkim terminem przydatności, będą przeceniane nawet o połowę ceny.

Lidl rozwija akcję "Kupuję, nie marnuję"

Lidl na początku tego roku rozpoczął testy akcji "Kupuję, nie marnuję". W ramach tego projektu 200 sklepach sieci będzie oferowało produkty z krótkim terminem przecenione nawet o połowę ceny. Teraz ma zamiar rozszerzyć akcję na wszystkie sklepy w Polsce. Klienci mogli kupić przecenione produkty z krótkim terminem.

Wieczorem, ok. godziny 17-18 pracownicy sklepów Lidl zaczną przeglądać produkty sklepowe i sprawdzać ich datę przydatności. Gdy produkt będzie bliski przeterminowaniu, naklejona zostanie na niego specjalna naklejka. Aby ułatwić klientom znalezienie przecenionych produktów powstanie specjalne półki, na których będzie można znaleźć produkty, takie jak między innymi: pieczywo, ciasta, mięso czy jogurty. Do tej pory takie produkty z obniżoną ceną każdego dnia znikały w szybkim tempie. Oszczędni klienci powinni się pośpieszyć.

ZUS znalazł sposób, żeby nie wypłacać renty. Dotyczy to tysięcy PolakówZUS znalazł sposób, żeby nie wypłacać renty. Dotyczy to tysięcy PolakówCzytaj dalej

„Kupuję, nie marnuję” to projekt, który cały czas rozwijamy. Zależy nam na możliwie największej optymalizacji łańcucha dostaw i minimalizowaniu marnowania żywności – to problem globalny, z którym każdy powinien się zmierzyć i starać się mu przeciwdziałać" - tłumaczy Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka komunikacji Lidl Polska, dodając: " Lidl Polska, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, minimalizuje wpływ uczestników i procesów w ramach łańcucha dostaw na środowisko naturalne. Jednak pełna optymalizacja łańcucha dostaw jest bardzo trudna i dynamiczna, stąd pomysł na projekt".

Nie tylko Lidl walczy z marnotrawieniem żywności

Jak podaje portal Innpoland.pl, statystyczny Europejczyk wyrzuca do kosza ponad 90 kg żywności. Nie tylko Lidl postanowił z tym walczyć, również Carrefour testuje podobne rozwiązanie. Francuska sieć będzie sprzedawać towary po terminie ważności. Póki co przeterminowane produkty są dostępne we Francji, w trzech sklepach sieci. Jak podaje portal Wirtualnemedia.pl, do sprzedaży trafiają towary, który data minimalnej trwałości już się skończyła. Taka żywność, może być już gorszej jakości, ale jej spożycie nie szkodliwe dla zdrowia. Jest to bezpieczne, bo zazwyczaj okres ważności produktu jest określany z odpowiednio bezpiecznym zapasem trwałości.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Zapukają do drzwi i nałożą karę. Poczta zmusiła do zapłaty już 9,5 tys. osób
  2. Spiesz się z uregulowaniem długów. Wchodzi ustawa, która może cię pogrążyć
  3. Nowy podatek nie do ominięcia. Nie uratuje cię nawet zasłanianie się związkiem małżeńskim
  4. Carrefour ominie zakaz handlu w niedzielę. Znalazł zaskakujący sposób
  5. Mężczyzna kupił piękny dom. Poczuł niepokój i zaczął kopać w ogrodzie, odkrył prawdę
  6. Złe wieści dla seniorów. Emerytura czeka ich dopiero w wieku 69 lat

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News