BiznesINFO.pl Polska i Świat Kaufland przygotowuje kolejne innowacje, chce przegonić Lidla
Biznesinfo.pl

Kaufland przygotowuje kolejne innowacje, chce przegonić Lidla

28 sierpnia 2019
Autor tekstu: Paulina Musianek

Kaufland rozwija marki własne

Kaufland poszerza swoją ofertę i śladem swoich konkurentów coraz bardziej skupia się na rozwijaniu marek własnych. Trend ten widoczny jest wśród sieci handlowych już od dłuższego czasu. Kaufland obecnie posiada ponad 2000 produktów marki własnej, w większości pod brandem K-Classic.

W ciągu ostatnich trzech lat firma wprowadziła kilka marek specjalistycznych, takich jak: K-Bio, K-Take It Veggie, K-Clez Laktozy, K-Classic Baby oraz markę premium Exquisit. Sieć posiada również markę K-free, która ułatwia klientom prowadzenie zdrowej, urozmaiconej i smacznej diety pozbawionej laktozy i glutenu, a także K-to go stworzoną dla osób poszukującym szybkich i smacznych przekąsek.

Zaś od 27 lutego w ofercie sezonowej sklepów Kaufland pojawiła się nowa marka własna – Countryside, w ramach której sklep oferuje narzędzia, meble, akcesoria do grillowania czy artykuły niezbędne do wypoczynku.

Kaufland podąża za ekologicznymi trendami oraz modą i urodą

Co więcej, w 2018 roku sieć wprowadziła markę własną Bevola obejmującą artykuły drogeryjne, w tym kosmetyki dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt. W ramach brandu własnego Kuniboo Kaufland oferuje ubrania dla niemowląt oraz dzieci do 4 roku życia, zaś w ramach marki Hip&Hopps - tekstylia dla starszych dzieci

Kaufland niezmiennie stawia na ekologię. W asortymencie sieci dostępna jest także marka K-Bio, która obejmuje certyfikowane artykuły ekologiczne. Co więcej sieć podejmuje dalsze kroki pozwalające zadbać o środowisko naturalne.

Markety są wyposażane w energooszczędne oświetlenie i wysokiej klasy energetycznej lodówki. (..) W ponad 50 marketach stosowana jest już technologia odzysku ciepła z instalacji chłodniczych, dzięki czemu sieć stale zmniejsza emisję dwutlenku węgla oraz zużycie energii. W ramach przyszłych modernizacji, nowoczesne rozwiązania będą wdrażane również w pozostałych sklepach - mówi Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska.

Obserwuj nas w
autor
Paulina Musianek

Wydawca Biznesinfo. Absolwentka dziennikarstwa oraz zarządzania i marketingu. Wcześniej zajmowała się tworzeniem treści marketingowych i działaniami pr-owymi dla NGOs, m.in. Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Interesuje się metodami wpływu społecznego, psychologią biznesu i mindfulness. Uwielbia trekking, spanie w namiocie i trudne warunki. Prywatnie kociara. Uważa, że jedyną stałą w życiu jest zmiana.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie