BiznesINFO.pl Handel Karta Moja Biedronka straci ważną funkcję. Termin mija 18 listopada
Iberion

Karta Moja Biedronka straci ważną funkcję. Termin mija 18 listopada

12 listopada 2023
Autor tekstu: Zuzanna Kabot

Akcja Gang Mocniaków rozpoczęła się w Biedronce pod koniec sierpnia i niedługo dobiegnie końca. Klienci za pomocą karty Moja Biedronka mieli szansę na łatwiejsze zbieranie naklejek, a teraz warto się spieszyć, bo czas kończy się już 18 listopada.

Karta Moja Biedronka. Gang Mocniaków w Biedronce

Biedronka już od kilku lat organizuje specjalne akcje polegające na zbieraniu naklejek podczas robienia zakupów i wymienianiu ich na maskotki . Tegoroczna edycja to Gang Mocniaków i 11 różnych pluszaków: awokado Adaś, banan Benek, dynia Dorotka, chleb Henio, jajko Julek, krem Krzyś, napój Norbert, oranżada Ola, parówka Patrycja, rogalik Radzio, woda Werka.

Książki z czasów PRL warte tysiące złotych. Możesz nie wiedzieć, że je posiadasz

Karta Moja Biedronka. Jak zbierać naklejki?

Akcje takie jak właśnie Gang Mocniaków zawsze zyskują ogromną popularność wśród klientów sieci sklepów Biedronka . Angażują się w nią nie tylko najmłodsi, ale także rodzice, którzy chętnie zbierają naklejki dla swoich pociech.

Aby dostać jedną nalepkę, trzeba w sklepie wydać co najmniej 69 złotych . Kolejne dostaniemy, gdy spełnimy odpowiednie warunki. Zdecydowanie łatwiej mają posiadacze karty Moja Biedronka, która pomaga szybciej zbierać naklejki.

Karta Moja Biedronka. Akcja Gangu Mocniaków powoli dobiega końca

By odebrać jedną maskotkę należy uzbierać 60 naklejek. Jest także możliwość kupienia zabawki za 24,99 złotych, jeśli mamy 30 naklejek, ale jeśli nie posiadamy żadnej, to Mocniaka możemy nabyć w Biedronce za 49,99 złotych.

Trzeba pamiętać, że zbliża się koniec akcji Gang Mocniaków i naklejki możemy zbierać już tylko do 18 listopada . Same maskotki będą wydawane dłużej, czyli do 2 grudnia, ale może się to przedłużyć. Wszystko będzie zależało od zapełnienia magazynów.

Zacznie się w poniedziałek. Biedronka zdeklasowała Lidla i Dino, nowa oferta zaskakuje
IKEA znów zaskoczyła klientów. Takiego produktu chyba nikt się nie spodziewał
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kabot

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką psychologii na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. W wolnym czasie lubię czytać książki i oglądać filmy związane z tematyką kryminalną.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie