BiznesINFO.pl Handel InterMarche gna ze świeżym rozwiązaniem. Po nowemu zakupy zrobisz już w 38 sklepach
https://pixabay.com/stevepb

InterMarche gna ze świeżym rozwiązaniem. Po nowemu zakupy zrobisz już w 38 sklepach

8 czerwca 2020
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

InterMarche frontem do klienta

Grupa Muszkieterów niedawno zdecydowała się na wprowadzenie możliwości zrobienia zakupów online przez klientów. Usługa Drive daje klientom szansę na zamówienie produktów przez stronę internetową i odbiór zamówienia w specjalnie wyznaczonym punkcie przy sklepie. InterMarche oferuje od 9 do 12 tys. produktów do wyboru w zależności od lokalizacji. Produkty, które zostały zakupione w sklepie są pakowane i dostarczane do samochodu klienta. InterMarche jest w stanie skompletować zamówienie w ciągu dwóch godzin od daty jego złożenia. Klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów, a jeśli nie może tego zrobić to zamówienie będzie na niego czekało kolejne 24 godziny.

W związku z dużym zainteresowaniem klientów, sieć postanowiła rozszerzyć działalność rozwiązania Drive. Grupa Muszkieterów zdecydowała się poszerzyć usługę o 25 kolejnych lokalizacji w 11 województwach.

InterMarche Drive idzie do przodu

Rozwiązanie jest dostępne dla mieszkańców Starego Miasta koło Konina, Ostrowa Wielkopolskiego, Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Malborka, Słubic, Wolsztyna, Trzebini, Miechowa, Nowej Soli, Golubia-Dobrzynia, Złocieńca, Brzeska, Chełmna, Dębna, Kołobrzegu, Głogowa, Olsztyna, Radzymina, Białogardu, Gdyni, Chodzieży, Krotoszyna, Grajewa oraz Pabianic - podaje portal dlahandlu.pl.

Jak powiedziała dyrektor ds. komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów, Eliza Orepiuk - Szymura firma zdecydowała się na rozszerzenie usługi InterMarche Drive, ponieważ rośnie zainteresowanie zakupami typu click&collect. Firma chce stawać na wysokości względem oczekiwań klienta i dlatego cały czas rozwija swoją usługę.

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie