BiznesINFO.pl Handel Biedronka znów zaskakuje. Taki dopisek widnieje na paragonach
Iberion

Biedronka znów zaskakuje. Taki dopisek widnieje na paragonach

5 marca 2024
Autor tekstu: Zuzanna Kabot

Jakiś czas temu w sieci zrobiło się głośno o wojnie cenowej Biedronki i Lidla. Tym razem popularna sieć sklepów znowu zaskakuje, drukując na swoich paragonach nietypowy dopisek. To prawdopodobnie kolejne nawiązanie do konkurencji, choć tym razem nie dosłowne. O co dokładnie chodzi?

Wojna cenowa Biedronki i Lidla

Biedronka i Lidl to bez wątpienia dwa najpopularniejsze sklepy spożywcze. Dyskonty bardzo często wprowadzają do swoich ofert atrakcyjne promocje, by zachęcić klientów do zakupów.

Od zawsze sieci konkurowały ze sobą i starały się, by to właśnie u nich było najtaniej.  W ostatnim czasie mogliśmy obserwować narastający konflikt pomiędzy Biedronką a Lidlem. Sklepy nieustannie przekonywały, że są tańsze od konkurencji.

Urzędy skarbowe zaskakują. Chodzi o zwrot podatku

Nietypowe SMS-y od Biedronki

Jakiś czas temu klienci Biedronki zaczęli otrzymywać dość nietypowe SMS-y . W tych wiadomościach sieć zapewniała, że w Lidlu jest drożej i porównywała ceny niektórych produktów. Lidl nie pozostał dłużny i w odpowiedzi na ten zaskakujący krok Biedronki zapewnił, że SMS-y wprowadzają konsumentów w błąd. Teraz jeden z czytelników “Faktu” zgłosił się do redakcji dziennika z niecodziennym szczegółem, który znalazł na paragonie podczas zakupów w popularnej sieci.

Biedronka znów zaskakuje. Oto co pojawiło się na paragonach

Biedronka na swoich paragonach umieszcza specjalne reklamy, które mają na celu podkreślenie, że to właśnie ta sieć jest najtańsza. Pan Tomasz wybrał się na zakupy, a to, co przeczytał na paragonie, wprawiło go w niemałe zaskoczenie.

Tańsza niż nasza droga konkurencja - czytamy na paragonie, którego zdjęcie przesłał pan Tomasz do redakcji “Faktu”.

Jak się okazuje, identyczny dopisek możemy przeczytać w najnowszej gazetce promocyjnej Biedronki . Tym razem nie użyto nazwy konkurencyjnego sklepu, choć w obliczu ostatnich wydarzeń nie trudno się domyślić, że mowa tu o Lidlu.

Wyjątkowe okazje w Biedronce. Zachwyceni będą nie tylko klienci
W Auchan już się zaczęło. Sieć przygotowała dla klientów same hity
Obserwuj nas w
autor
Zuzanna Kabot

Redaktorka portalu BiznesINFO. Jestem studentką psychologii na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej. W wolnym czasie lubię czytać książki i oglądać filmy związane z tematyką kryminalną.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie