BiznesINFO.pl Polska i Świat AliExpress nigdy jeszcze nie podjęło podobnej decyzji. Zostało sponsorem polskiego klubu piłkarskiego
East News, Pawel Jaskolka/REPORTER

AliExpress nigdy jeszcze nie podjęło podobnej decyzji. Zostało sponsorem polskiego klubu piłkarskiego

25 października 2020
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

AliExpress sponsorem Lecha Poznań

"Bo wszyscy są szczęśliwi, gdy nasz Kolejorz gra. Bo tylko nasz Kolejorz 3 punkty będzie miał", śpiewają kibice na meczach Lecha Poznań. Jak podaje Business Insider, Lech Poznań zdobędzie nie tylko 3 punkty za wygrany mecz, ale także za współpracę.

Sławny Kolejorz właśnie nawiązał współpracę z AliExpress. Chiński gigant w opublikowanym przez siebie komunikacie podkreślił, że współpraca z poznańskim klubem potrwa do 30 czerwca 2021 r. z możliwością przedłużenia.

AliExpress debiutuje w roli sponsora klubu sportowego, ponieważ jest to dla niego pierwsze takie partnerstwo w zakresie marketingu sportowego. Jakie korzyści uzyskają oba podmioty ze współpracy?

1 . Kiedy 14. emerytura? Znany jest już termin i propozycje kwot, jednak niektórzy emeryci zostaną z niczym 2 . "Zaraz przeczytam, że jestem podły i zazdrosny". Jarosław Jakimowicz zupełnie niespodziewanie zaatakował kolegę 3 . Nie dostaniesz się do lekarza na NFZ? Jest pomysł, żebyś miał zrefundowaną wizytę w prywatnym gabinecie

Lech Poznań trzyma z AliExpress

- Polska jest jednym z naszych wiodących rynków w Europie, a piłka nożna to sport narodowy dla Polaków. Chcemy, aby współpraca z Lechem Poznań symbolizowała nasze zaangażowanie na polskim rynku, cytuje słowa Gary'ego Toppa, prezesa AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią BI.

AliExpress istnieje od 2010 r. i jest jedną z największych platform sprzedażowych na świecie, natomiast w Polsce bije rekordy popularności. Dane pokazują, że jest najchętniej odwiedzaną w Polsce platformą sprzedaży.

Dzięki współpracy z Lechem Poznań, AliExpress będzie starać się umacniać swoją pozycję na polskim rynku, jednakże musi przygotować się na sporą konkurencję. W Polsce stara się wybić Amazon, który jest obecny u nas od 2014 r.

Co więcej, według nieoficjalnych informacji chce otworzyć tutaj swój pierwszy e-sklep. Na rynku obecne jest także Allegro, czyli największa polska platforma do sprzedaży online. Przypomnijmy, że niedawno Allegro weszło na giełdę. Wygląda na to, że AliExpress będzie musiało się nieźle namęczyć, że zdobyć 3 punkty i wygrać ten mecz.

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie