BiznesINFO.pl
fot: Arkadiusz Ziolek/ East News. n/z Sklep Zabka.

East News, Arkadiusz Ziolek

Oreo projektu Lady Gagi wprowadzone przez Żabkę. Sieć chwali się nowym produktem

17 Marca 2021

Autor tekstu:

Kamila Jeziorska

Udostępnij:

Żabka wprowadzi do sprzedaży niezwykłe ciastka Oreo. Obecne na polskim rynku od lat tym razem będą naprawdę wyjątkowe, bowiem opakowanie zaprojektowała sama Lady Gaga. Sieć sklepów podkreśla, że to nie koniec "wielkiego formatu" na p&oacu

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak wygląda opakowanie zaprojektowane przez Lady Gagę

  • Jakie jeszcze nowości zagoszczą na półkach Żabki

  • Czemu Żabka zdecydowała się na taki krok

Żabka stawia na Oreo Lady Gagi

Żabka w komunikacie prasowym poinformowała o wiosennych nowościach, które przyszykowała dla swoich klientów. Wzrok przyciąga opakowanie ciastek Oreo zaprojektowane przez Lady Gagę.

Lady Gaga to światowej sławy piosenkarka, którą od początku kariery wyróżniały awangardowe stroje oraz wyjątkowe piosenki. W ostatnim czasie wokalistka próbuje swoich sił w aktorstwie, a widzowie znają ją z głośnego filmu "Narodziny Gwiazdy", z którego piosenka "Shallow" zapewniła jej Oscara. Niedługo zobaczmy ją na ekranie w filmie "House of Gucci".

Opakowanie zaprojektowane przez Lady Gagę jest różowe, a na środku posiada szarą wstawkę. Nie zabraknie także dużego napisu będącego pseudonimem wokalistki. Żabka podkreśla, że seria ciastek jest limitowana.

źródło zdjęcia: materiały prasowe sieci Żabka

Nie jest to jedyna nowość przygotowana przez sieć sklepów. "Popularna wśród konsumentów od lat marka Monte firmy Zott stworzyła nowy produkt dla wielbicieli kultowych deserów mlecznych Monte, oferując lody o tym smaku. Wariant na patyku (110 ml) jest już dostępny, natomiast rożek (120 ml) będzie miał swoją premierę 17 marca br. Produkty swoją światową premierę mają w sieci sklepów Żabka" - informuje w komunikacie.

Żabka i wiosenne nowości

Żabka kieruje swoje nowości dla fanów kawy. Na półkach znajdziemy limitowaną wersję napoju Starbucks - Hazelnut Macchiato. Będzie on wyróżniał się intensywnym smakiem, jak zapewnia sieciówka z sympatycznym płazem w nazwie.

Na półki trafi także coś dla wegan. Żabka oferuje gęste i pożywne napoje roślinne Rośleko oraz desery RISO. Głównym składnikiem tych ostatnich jest kokos, a klienci będą mieli do wyboru smak wanilii oraz czekolady.

"Żabka Polska we współpracy ze swoimi partnerami handlowymi regularnie wprowadza do asortymentu sieci nowe, wyjątkowe na rynku produkty, które stają się dla klientów unikalnym powodem do odwiedzenia sklepów Żabka" - podkreślono.

Żabka jest liderem polskiego rynku w sektorze convenience. Obecnie sieć posiada ponad 7 tys. otwartych sklepów w całej Polsce i współpracuje z 5,6 tys. franczyzobiorców. Żabkę codziennie odwiedza 2,5 mln klientów.

Kamila JeziorskaAutor

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować?

Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl

Podobne artykuły

Handel

IKEA otwiera nowy rok wraz z sezonem jesienno-zimowym. Debata „Domy przyszłości – relacje a innowacje"

Czytaj więcej >

Handel

Nowe Ferrari zaskoczyło świat. Włosi zaprezentowali całkiem inne auto niż dotychczas

Czytaj więcej >
Czego Polska eksportuje najwięcej?

Handel

Polski eksport i import mocno rośnie. Najnowsze dane za lipiec

Czytaj więcej >
Żywność i podwyżki cen

Handel

Maspex zapowiada podwyżki cen. Wysokie koszty produkcji

Czytaj więcej >

Handel

Czy braki energii wpłyną na produkcję Coca-Cola w Polsce?

Czytaj więcej >
Allegro

Handel

Allegro chce zastrzec kolor pomarańczowy jako znak towarowy

Czytaj więcej >