Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) niedługo po światowej premierze urządzeń, która miała miejsce na początku maja w Dubaju, postanowił wystartować z kampanią promującą najnowszą odsłonę smartwatcha premium z rodziny Huawei Watch 4 Pro. Działania, które mają wspierać wejście na polski rynek wersji Space Edition, będą obejmowały wszelkie kanały źródłowe oraz konkretne narzędzia marketingowe. W naszym kraju twarzą kampanii został Remigiusz "reZi" Wierzgoń.
Gry wideo są w naszym kraju popularną formą spędzania wolnego czasu – Polacy grają chętnie i nie ma tu znaczenia wiek, wykształcenie czy poziom zarobków, jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Huawei CBG Polska. Wiemy, co w związku z chęcią grania w gry lubimy wybierać najbardziej.
AppGallery prezentuje się dość ubogo. W sklepie Huaweia brakuje wielu znanych i lubianych aplikacji.