biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Technologie > Plus wydał ważny komunikat do klientów. Szykują się ważne zmiany
Zuzanna Kabot
Zuzanna Kabot 26.04.2024 18:06

Plus wydał ważny komunikat do klientów. Szykują się ważne zmiany

logo Plusa, telefon, laptop
Fot. Pixabay/Firmbee, Facebook/Plus

Plus wydał ważny komunikat do swoich klientów. Okazuje się, że w aplikacji popularnego operatora zajdą gigantyczne zmiany. Modyfikacje te sprawią, że korzystanie z wielu funkcji będzie o wiele wygodniejsze i zapewni klientom większe bezpieczeństwo. Przedstawiamy szczegóły. 

Aplikacja iPlus to wygodne rozwiązanie dla klientów

Plus to jedna z najpopularniejszych sieci komórkowych w Polsce. Klienci operatora mogą pobrać aplikację mobilną na swoje smartfony, która z całą pewnością usprawni korzystanie z usług Plusa. Obecnie większość osób nie rozstaje się ze swoim telefonem, więc takie rozwiązanie jest dużym ułatwieniem. Klienci mogą między innymi w każdej chwili sprawdzić informacje dotyczące ich wydatków, a wystarczy tylko kilka kliknięć w ekran smartfona.

Zobacz także: Znajomy głos w słuchawce prosi o pieniądze? Policja ostrzega

Obraziła policjantów na Facebooku. Zapłaci ponad 5 tys. zł

Plus wydał ważny komunikat ws. aplikacji mobilnej

W piątek 26 kwietnia Plus wydał ważny komunikat. Poinformował, że w aplikacji mobilnej iPlus zajdą kluczowe zmiany. W wiadomości wysłanej do swoich klientów, operator podkreśla, że wprowadzone modyfikacje mają być ogromnym ułatwieniem w korzystaniu a aplikacji.

W komunikacie przekazano również, że nowości są kluczowe w zwiększeniu bezpieczeństwa użytkowników. Co konkretnie zmieni się w aplikacji jednej z najpopularniejszych sieci komórkowych?

Szykują się ważne zmiany dla klientów Plusa

Okazuje się, że aplikacja iPlus zyskała nowy intuicyjny wygląd. Klienci będą mogli korzystać z bezpiecznego logowania biometrycznego, wygodnie płacić faktury oraz w prosty sposób zarządzać wszystkimi usługami Plusa, które znajdują się w jednym miejscu.

Co ważne, przy pomocy aplikacji użytkownicy mogą na bieżąco kontrolować swoje wydatki czy też włączać i wyłączać usługi cykliczne. Rozwiązanie jest o tyle wygodne, że z poziomu aplikacji na smartfonie można również połączyć się z konsultantem i skorzystać z czatu z konsultantem. 

Powiązane
Stragany
Od Zakopanego, aż po Bałtyk. Nowy hit opanowuje wakacyjne stragany. Wszyscy chcą go teraz mieć
Karol Nawrocki
Nawrocki odsłania karty. Padły nazwiska składu Kancelarii Prezydenta. Polacy mogą się zdziwić
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: