biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Handel > Od 1 grudnia w Lidlu szaleństwo. "1+1" za grosz i nie tylko. Towar rozchodzi się błyskawicznie
Zuzanna Kabot
Zuzanna Kabot 01.12.2025 09:30

Od 1 grudnia w Lidlu szaleństwo. "1+1" za grosz i nie tylko. Towar rozchodzi się błyskawicznie

Od 1 grudnia w Lidlu szaleństwo. "1+1" za grosz i nie tylko. Towar rozchodzi się błyskawicznie
Fot. Arkadiusz Ziolek/East News

Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami, a Polacy już teraz rozpoczynają świąteczne zakupy. 1 grudnia w Lidlu wystartowały wyjątkowe promocje, które są idealną okazją, by zaopatrzyć się w niezbędne produkty. Oprócz gigantycznych obniżek Lidl przygotował specjalną ofertę “1+1 za grosz” na kultowe produkty, które są nieodłącznym elementem przedświątecznego czasu. Klienci nie mogą tego przegapić.

Hitowe promocje w Lidlu od 1 grudnia

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Grudzień to czas intensywnych przygotowań, które nieodłącznie wiążą się ze sprzątaniem domów, kupowaniem prezentów, a także zaopatrywaniem się w produkty spożywcze na świąteczne stoły i gotowaniem. To również czas większych wydatków, przez które Polacy szukają oszczędności i “polują” na atrakcyjne promocje w sklepach, by nieco odciążyć budżet domowy.

Lidl wyszedł na przeciw swoim klientom i przygotował dla nich wyjątkowe promocje, które wystartowały 1 grudnia. Co ważne, poniższe oferty są dostępne dla członków programu lojalnościowego Lidl Plus - aby z nich skorzystać, konieczne jest aktywowanie odpowiedniego kuponu w aplikacji.

Majonez dekoracyjny Winiary “dorwiemy” teraz aż o 42 proc. taniej - za jeden słoik o pojemności 700 ml zapłacimy 7,99 zł, pod warunkiem, że kupimy dwie sztuki. Lidl przecenił o połowę borówki amerykańskie i kosztują teraz 3,99 zł/125 g. Na promocję “1+1 gratis” trafiły pomidory truskawkowe, a masło Łaciate dostaniemy w konfiguracji “2+1 gratis”. W ofercie “2+2 gratis” kupimy Kinder Niespodzianki, a na wszystkie słodycze Favorina obowiązuje specjalna promocja  - drugi, tańszy produkt jest przeceniony o 60 proc. 

Od 1 grudnia w Lidlu szaleństwo. "1+1" za grosz i nie tylko. Towar rozchodzi się błyskawicznie
Fot. lidl.pl

Kalendarze adwentowe podbijają serca klientów

Kalendarze adwentowe przeszły ogromną ewolucję, stając się prawdziwym fenomenem marketingowym i społecznym. Choć pierwotnie, w Niemczech na początku XX wieku, służyły głównie do umieszczania na nich religijnych obrazków, a później słodyczy, dziś ich rola wcale nie kończy się na odliczaniu dni do Wigilii. Kalendarze stały się uniwersalnym sposobem na codzienną, małą przyjemność, która buduje świąteczny nastrój, niezależnie od wieku.

Obecnie na rynku znajdziemy kalendarze adwentowe wypełnione niemal wszystkim – od klasycznych czekoladek po luksusowe kosmetyki, perfumy, herbaty, kawy, a nawet piwa czy wina. Hitem ostatnich lat są także wersje dla zwierząt domowych, zawierające smakołyki i zabawki dla psów i kotów. Dla wielu marek, zwłaszcza tych z sektora beauty, kalendarz adwentowy jest doskonałą okazją do stworzenia specjalnych, limitowanych zestawów produktowych. 

Stanowią one formę skutecznej reklamy i jednocześnie są nowym, dochodowym kanałem sprzedaży. Kalendarze te często oferują produkty, których łączna wartość jest znacznie wyższa niż cena samego zestawu, co dodatkowo zachęca konsumentów do zakupu i pozwala im przetestować produkty. To pokazuje, że kalendarze adwentowe to już nie tylko zabawa, ale także oszczędność. 

Od 1 grudnia w Lidlu szaleństwo. "1+1" za grosz i nie tylko. Towar rozchodzi się błyskawicznie
Fot. Freepik

W Lidlu "1+1 za grosz" na kultowe produkty. Polacy popędzą do sklepów

Wraz z początkiem grudnia popyt na kalendarze adwentowe osiąga swoje apogeum, co prowadzi do dynamicznych akcji promocyjnych w największych sieciach handlowych. Lidl, chcąc przyciągnąć klientów, wprowadza jedną z najbardziej oczekiwanych promocji w okresie przedświątecznym. 

Od poniedziałku, 1 grudnia, do niedzieli, 7 grudnia, sieć oferuje akcję „1+1 za grosz” na wszystkie kalendarze adwentowe. To oznacza, że przy zakupie dwóch kalendarzy, tańszy z nich otrzymamy za symboliczną kwotę jednego grosza. Warto pamiętać, że z promocji można skorzystać bez ograniczeń co do liczby transakcji.

Oferta Lidla jest niezwykle szeroka, co pozwala klientom na dowolne mieszanie produktów. Dostępne są kalendarze kultowych marek, takich jak Kinder, Milka, Lindt, Zozole, Dumle czy Chupa Chups, w wersjach klasycznych z czekoladkami, ale również bardziej urozmaiconych, na przykład z lizakami, cukierkami czy figurkami czekoladowymi. Akcja ta stwarza idealną okazję, by zaopatrzyć się w kalendarze dla bliskich, lub dla siebie. Wzrost popularności kalendarzy adwentowych w ostatnich latach sprawia, że takie akcje promocyjne szybko opróżniają półki, dlatego, aby mieć szansę na zdobycie ulubionych wzorów i smaków, lepiej nie czekać na ostatnią chwilę. 

Od 1 grudnia w Lidlu szaleństwo. "1+1" za grosz i nie tylko. Towar rozchodzi się błyskawicznie
Fot. lidl.pl
Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: