Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Ważny komunikat dla posiadaczy karty Moja Biedronka. Sieć daje dwa rozwiązania
Maria Gil-Sobczyk
Maria Gil-Sobczyk 06.09.2023 08:56

Ważny komunikat dla posiadaczy karty Moja Biedronka. Sieć daje dwa rozwiązania

biedronka-sklep-zakupy
Piotr Molecki/East News

Klienci, którzy często robią zakupy w popularnym dyskoncie “z owadem”, wiedzą, że z kartą Moja Biedronka mogą sporo zaoszczędzić. W skali kraju udział w tym programie lojalnościowym bierze nawet kilkanaście milionów osób. Sieć wystosowała do nich ważny komunikat.

Co powinni wiedzieć posiadacze karty Moja Biedronka?

Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel Biedronki, jest największym pracodawcą w naszym kraju i drugą co do wielkości polską firmą. Na stronach Biedronki możemy przeczytać, że dziennie jej sklepy odwiedzają 4 mln klientów, a spora ich część korzysta z karty Moja Biedronka. Kawałek plastiku zapewnia nam rabaty na wybrane produkty i daje możliwość udziału w akcjach promocyjnych. Co jednak w sytuacji, gdy taką kartę zgubimy?

Interia Biznes wyjaśnia, że utrata karty nie oznacza blokady korzystania z promocji, ale trzeba liczyć się z tym, że sieć nie wyda nam duplikatu karty na ten sam adres e-mail. W praktyce zatem, aby dostać drugą kartę, podajemy imię, nazwisko, numer telefonu – tak samo, jak przy wyrabianiu poprzedniej karty – ale tym razem musimy podać nowy adres poczty elektronicznej. Jak z kolei postąpić w przypadku, gdy sami znajdziemy czyjąś kartę?

Znana sieć sklepów podjęła ważną decyzję. Dotyczy również Polski Lidlomix w jeszcze niższej cenie. Lidl przygotował specjalną ofertę

Biedronka daje dwa wyjścia

Sieć wskazuje, że w sytuacji znalezienia karty należy albo skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: [email protected] oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) i zastosować do wytycznych, albo dotrzeć do kierownictwa najbliższej Biedronki i przekazać znalezioną kartę. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka – przekazała sieć na łamach portalu Interia Biznes.

Jak dołączyć do programu lojalnościowego?

Fizyczną kartę Moja Biedronka może wyrobić każdy klient sieci. Aby to zrobić, trzeba podać swoje dane takie jak imię i nazwisko, adres e-mail czy numer telefonu. Po założeniu profilu klienta personel przekaże trzy karty Moja Biedronka. Jedna z nich ma format standardowej karty płatniczej, a pozostałe dwie są mniejsze, z dziurkami w rogach.

Natomiast decydując się od razu na zainstalowanie aplikacji Moja Biedronka (bez wyrabiania fizycznej karty), otrzymujemy nie tylko kartę wirtualną, ale mamy też dostęp do innych przydatnych funkcji: historii transakcji czy skanera cen. Możemy również korzystać ze specjalnie dostosowanych do nas promocji i przeglądać aktualne gazetki.

Najnowsza odsłona słynnej akcji lojalnościowej

Z końcem sierpnia w Biedronce wystartowała kolejna odsłona kultowej akcji lojalnościowej. Tym razem jest to Gang Mocniaków, który ma zachęcić dzieci do dbania o zbilansowaną dietę i aktywność fizyczną. Do otrzymania maskotki “za darmo” potrzebne są specjalne naklejki, które dostajemy w zamian za zakupy zrealizowane w sklepach sieci (każde 69 zł wydane w sklepach Biedronka od 28 sierpnia do 11 listopada to jedna naklejka, dodatkowe naklejki można otrzymać za spełnienie określonych warunków). Aby odebrać Mocniaka “za darmo”, trzeba zebrać 60 naklejek. Po zgromadzeniu 30 naklejek pojawia się możliwość jego nabycia po niższej cenie – 24,99 zł. Każdą maskotkę można też kupić bez naklejek – wówczas jest to koszt w wys. 49,99 zł.