BiznesINFO.pl Polska i Świat USA: mężczyzna zapłacił za dwie kawy w Starbucksie ponad 4 tys. dolarów. Nie sprawdził paragonu
Pixabay

USA: mężczyzna zapłacił za dwie kawy w Starbucksie ponad 4 tys. dolarów. Nie sprawdził paragonu

12 lutego 2023
Autor tekstu: Maria Gil-Sobczyk

W amerykańskim stanie Oklahoma mężczyzna udał się do Starbucksa po dwie kawy: dla siebie i żony. Złożył zamówienie o wartości 10 dolarów, ale zapłacił… ponad 4 tys. dolarów (przeszło 17 tys. zł). Nie sprawdził paragonu, wskutek czego o gigantycznym rachunku zorientował się dopiero później.

4 tys. zamiast 10 dolarów za dwie kawy w Starbucksie

Portal Interia przytacza zrelacjonowaną przez News York Post historię mężczyzny, który zamówił w popularnej sieci kawiarni dwie kawy i zapłacił za nie zdecydowanie więcej niż powinien. Jesse O'Dell złożył w Starbucksie zamówienie na mrożone americano dla żony i venti caramel frappuccino dla siebie. Wartość tych napojów to 10 dolarów, tymczasem mężczyzna zapłacił za nie 4 tys. dolarów.

Nie sprawdził paragonu od razu po zakupie, dlatego o gigantycznym przelewie zorientowała się później jego żona. Jej karta kredytowa została odrzucona podczas transakcji dokonywanej w centrum handlowym.

Wtedy małżeństwo skontaktowało się z firmą i w ramach rekompensaty przyznano im czeki, które nie były jednak honorowane. W praktyce zatem para w dalszym ciągu nie miała dostępu do utraconych przypadkowo pieniędzy i wskutek tego musiała odwołać wycieczkę zaplanowaną wraz z czworgiem dzieci.

Klient zostawił ogromny napiwek?

Rzecznik Starbucksa poinformował, że czeki zostały odrzucone z powodu literówki. Okazało się również, że sieć zarzuciła mężczyźnie, iż to on sam zdecydował się zapłacić tak duży napiwek. Jesse jednak zaprzeczył i przekazał, iż wcześniej otrzymał informację, że gigantyczny rachunek był wynikiem problemów z siecią.

Wiem, jak naciskać guziki. Nie nacisnąłem tego przycisku. Jeśli to nie był barista, to zdecydowanie problemy z siecią, a to naprawdę duży problem — wyjaśnił.

Małżeństwo złożyło skargę na policję, ale wycofało ją po tym, gdy przyznano im poprawne czeki.

Obserwuj nas w
autor
Maria Gil-Sobczyk

Redaktor Biznesinfo, copywriter i korektor językowy. W poprzednich latach dziennikarz Grupy KRN Media oraz specjalista ds. mediów społecznościowych. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Szczególnie interesują ją tematy społeczne i gospodarcze, pilnie śledzi zmiany dotyczące rynku nieruchomości i finansów. Prywatnie pasjonują ją podróże, górskie wędrówki i cukiernicze rewolucje dokonywane we własnej kuchni.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie