Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Finanse > Startuje kampania edukacyjna #OtwarciNaBiznes
Redakcja BiznesInfo
Redakcja BiznesInfo 01.03.2024 13:05

Startuje kampania edukacyjna #OtwarciNaBiznes

logo kampanii
Kampania #OtwarciNaBiznes

W obliczu dynamicznych zmian na rynku pracy i postępującej technologii, osoby, które marzą o założeniu własnego biznesu, mogą czuć się zagubione i niepewne. Na szczęście, #OtwarciNaBiznes, kampania edukacyjna mająca na celu podniesienie poziomu wiedzy o zakładaniu i prowadzeniu własnego biznesu przy pomocy narzędzi cyfrowych, wychodzi przyszłym przedsiębiorcom naprzeciw.

Kampania #OtwarciNaBiznes

Projekt skupia się na promocji przedsiębiorczości poprzez aktywizację studentów i osób powyżej 50. roku życia. Uczestnicy mają możliwość wzięcia udziału w specjalnym kursie, obejmującym szeroką tematykę jak od zera założyć i prowadzić swój własny biznes. Dzięki czemu posiądą wiedzę jak m.in. zmonetyzować swój pomysł, pozyskać finansowanie, odnaleźć się w obowiązkach formalno-prawnych oraz jak skutecznie promować swój biznes w Internecie.

Kurs jest certyfikowany przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz firmę TikTok, a w rolę prowadzących wcielą się praktycy ze świata biznesu oraz teoretycy z renomowanych polskich uczelni wyższych. #OtwarciNaBiznes zorganizują serię dziesięciu eksperckich szkoleń w formie 30-minutowych nagrań, które zostaną udostępnione na profilu projektu na TikToku oraz specjalnie stworzonej stronie internetowej.

Zdobytą wiedzę, najlepiej wykorzystać w praktyce. Wystarczy mieć pomysł na biznes, być kreatywnym i zaangażowanym, a następnie nagrać krótkie wideo, w którym zaprezentuje się swoją wizję. Liczy się nie tylko plan, ale i osobowość i wyobraźnia, które dają przepustkę do świata biznesu.

Kampania #OtwarciNaBiznes. Do zgarnięcia atrakcyjne nagrody

W konkursie mogą wziąć udział studenci w wieku 18-26 lat i osoby, które ukończyły 50 rok życia. Przedstawiciele obu grup wiekowych będą mogli połączyć siły w specjalnej kategorii łączonej, która powstała, by budować mosty porozumienia i więź międzypokoleniową. To także unikalna przestrzeń do wymiany cennych doświadczeń.

Uczestnicy konkursu zawalczą o wyjątkowe nagrody, których łączna wartość sięga 100 tys. złotych. Zwycięzcy mogą liczyć również na pomoc w prowadzeniu własnej firmy w postaci wsparcia finansowego, prawnego i reklamowego.

Kampania #OtwarciNaBiznes. Już można wysyłać zgłoszenia

Oceny nadesłanych materiałów dokona kapituła, w której zasiadają m.in.: przedsiębiorca i kierowca rajdowy Rafał Sonik, bizneswoman Beata Drzazga, redaktor naczelny Forbes Polska Paweł Zielewski, współzałożycielka startupu i mentorka Wiktoria Wójcik, właściciel grupy medialnej Iberion Albert Wójcik i profesor Grzegorz Mazurek. 

Więcej informacji na temat konkursu i formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie internetowej: https://off.org.pl/otwarci-na-biznes/

Our Future Foundation - organizator kampanii, to fundacja mająca na celu przyczynianie się do długofalowego rozwoju Polski poprzez budowanie kapitału ludzkiego w kraju i za granicą - zrzeszając diasporę polskich studentów i naukowców z 50 państw. Fundacja jest organizatorem 5 edycji największej konferencji edukacyjnej w Polsce - Our Future Forum. Za swoją działalność otrzymała nagrodę "Ambasadora Młodego Pokolenia" przyznawaną przez KPRM za najlepszy projekt społeczny w 2023 roku.

Artykuł powstał we współpracy z OUR FUTURE FOUNDATION.

Tagi: firma