BiznesINFO.pl Twój portfel Od dziś rusza nowa kampania promocyjna Lidla. Możemy liczyć na duże zmiany
Biznesinfo.pl

Od dziś rusza nowa kampania promocyjna Lidla. Możemy liczyć na duże zmiany

22 marca 2022
Autor tekstu: Kasper Starużyk

Całą kampanię Lidl przygotował z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej. Promocja zdrowego jedzenia ma być skierowana przede wszystkim w stronę rodziców, bowiem jej głównym celem jest zwrócenie uwagi na problem otyłości wśród dzieci. Stąd to głównie w produktach dla dzieci ilość cukru ma być zredukowana o ponad 20%. Mowa tutaj o płatkach śniadaniowych, jogurtach czy słodyczach. Lidl nie zamierza poprzestawać jednak na produktach spożywanych przez dzieci i zamierza przeprowadzić modernizację składu również wyrobów żywnieniowych dla dorosłych. Dotyczy to m.in. zamiany oleju palmowego na słonecznikowy i usuwaniu soli i konserwantów z pieczywa - pisze Business Insider Polska.

Zmiana wizerunku marki własnej: Lidl, Carrefour, Biedronka

Przez długi czas produkty marek własnych znanych sieci handlowych i dyskontów były raczej tańszymi i gorszej jakości zamiennikami produków oferowanych pod konkretnymi markami. Od kilku lat obserwuje się jednak wyraźny trend zamiany w kierunku lepszej jakości. Sieci takie jak Lidli czy Biedronka starają się poprawiać jakość marek własnych, a nawet wyprzedzać jakościowo wiodące marki. Jako, że nadal produkty te oferowane są z reguły w niższych cenach, to sieci chcą w ten sposób wpłynąć na rynek i zmusić "markowych" producentów, aby także poprawiali standardy swoich wyrobów.

Cała kampania Lidla i Narodowego Centrum Edukacji Żywniowej ma mieć szeroki zasięg, co znaczy, że z reklamami będzie można spotkać się w telewizji, radiu i internecie. Sieć liczy na jej pozytywny wydźwięk i walory edukacyjne. W kampanii wystąpić ma m.in. reklamujący już markę w przeszłości - Karol Okrasa.

Obserwuj nas w
autor
Kasper Starużyk

Redaktor naczelny Biznesinfo. Wcześniej w Bankier.pl, gdzie zajmował się wyszukiwaniem najciekawszych informacji gospodarczych z Polski i świata. Dziennikarską pasję odkrył na festiwalu reklamowym Golden Drum w Słowenii. Absolwent ekonomii na wydziale prawa, administracji i ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego i międzynarodowych stosunków gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, a także copywritingu w Szkole Mistrzów Reklamy. Miłośnik historii Hanzy i Morza Bałtyckiego.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie