biznes finanse technologie praca handel Eko Energetyka polska i świat
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Technologie > Nowe funkcje w aplikacji Credit Agricole. Klienci będą zachwyceni
Maciej Olanicki
Maciej Olanicki 11.06.2024 14:40

Nowe funkcje w aplikacji Credit Agricole. Klienci będą zachwyceni

fintech
Fot. Freepik/jcomp

Credit Agricole podąża za konkurencją i rozwija swoją aplikację mobilną CA24 w kierunku zapewniania jak największej funkcjonalności, nie zawsze związanej z produktami stricte finansowymi. Zapowiedziana została możliwość opłacania postoju na parkingach i zakupu biletów komunikacyjnych.

Parkowanie i bilety w CA24

Serwis cashless.pl zwraca uwagę, że CA24 to relatywnie młoda aplikacja - w sklepach z oprogramowaniem na Androida i iOS-a znajduje się raptem od dwóch lat. Przez ten czas wzbogacała się sukcesywnie o nowe funkcje i nie odstaje od produktów innych banków. Drugie urodziny były okazją także do zapowiedzi kolejnych integracji.

Dzięki temu wiemy, że jeszcze w tym roku bezpośrednio z poziomu CA24 będzie można opłacić należności za parkowanie. Z kolei w przyszłym roku dodana zostanie funkcja zakupu biletów komunikacyjnych. Obie funkcje będą dostarczane przez moBilet.

Coraz większa funkcjonalność

Zapowiedziane nowości to przejaw szerszej tendencji, w której banki chcą, aby ich aplikacje mobilne z bycia wyspecjalizowanym narzędziem ewoluowały w stronę finansowego integratora. 

Zobacz: W Empiku zapłacisz, skanując tęczówkę. Ruszył pilotaż

Coraz częściej mamy do czynienia z fintechowymi kombajnami, dzięki którym można opłacać możliwie jak największą liczbę usług, a nawet dokonywać w nich zakupów.

Kierunki rozwoju CA24

Już wcześniej aplikacja Credit Agricole wzbogacona została o takie narzędzia, jak kantor czy moduł umożliwiający wsparcie inicjatyw charytatywnych. Rozwój zachodzi nie tylko w obrębie aplikacji - w lutym bank poinformował, że uruchomił już skrzynkę dla e-Doręczeń, który stanowi nowy kanał kontaktu z klientami.

Powiązane
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: