Lidl nie ma wyboru - musi ograniczać koszty, aby utrzymać ceny produktów
cc-by-sa/2.0 - © Jaggery - geograph.org.uk/p/4291478
Autor Stanisław Węgrowski - 17 Listopada 2019

Lidl próbuje oszczędzać na czym się tylko da. Klienci są mocno zdziwieni

Lidl słynie z tego, że ogranicza koszty operacyjne jak tylko się da. Tym razem niemiecka sieć postanowiła zmniejszyć paragony - rozwiązanie dotyczy sklepów sieci w Wielkiej Brytanii.

Lidl tnie koszty

Lidl to jedna z najpopularniejszych sieci dyskontów na Wyspach. Niemiecka sieć próbuje oszczędzać na czym tylko się da, co jest spowodowane olbrzymią konkurencją na rynku dyskontów. Tym razem Lidl wymyślił, że zmniejszy paragony w swoich brytyjskich sklepach.

Zmniejszenie paragonów pozwoli sieci Lidl na oszczędzenie na papierze środków w wysokości ok. 150 tys. funtów, co daje ok. 745 tys. zł - informuje businessinsider.pl.

To jedyne wyjście

Czy rzeczywiście tak radykalne oszczędzanie jest potrzebne niemieckiej sieci? Okazuje się, że tak. Christian Härtnagel, szef sieci Lidl na terenie Wielkiej Brytanii wyjaśnia, że firma nadal poszukuje w całym procesie sprzedaży nawet najmniejszych sposobów na oszczędzanie i ograniczanie kosztów. Jest to konieczne, aby móc utrzymać niskie, atrakcyjne ceny oferowanych produktów. A jak wiadomo, rynek dyskontów jest trudny i bardzo wyrównany - konkurencja cały czas rośnie w siłę.

Lidl pojawił się na brytyjskim rynku w 1994 roku. Dziś na terenie Wielkiej Brytanii działa 760 sklepów niemieckiej sieci. W Polsce sieć posiada około 700 sklepów i zatrudnia około 15 tysięcy pracowników.

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News