BiznesINFO.pl Handel Już niebawem niemiecki gigant wkroczy na polski rynek. Chce przyciągnąć klientów niskimi cenami
Domena publiczna

Już niebawem niemiecki gigant wkroczy na polski rynek. Chce przyciągnąć klientów niskimi cenami

28 kwietnia 2023
Autor tekstu: Maria Gil-Sobczyk

Najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech – Woolworth – już niebawem wkroczy do Polski. Pierwszy sklep zostanie otwarty 8 maja w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska. W tym samym miesiącu pojawią się placówki również w innych miastach. W Sieci mówi się o nowej konkurencji dla Pepco czy Action. Połowa artykułów dostępnych w ofercie, czyli ok. 4 tys. produktów, kosztuje mniej niż 3 euro – informuje portal dlahandlu.pl.

Pierwsze otwarcia już niebawem

Niemiecka sieć handlowa zapowiedziała pierwsze otwarcie swojego sklepu na 8 maja – będzie to miało miejsce w krakowskim parku handlowym Atut Galicyjska. Już kilka dni później, bo 12 maja Woolworth otworzy się w Poznaniu przy ul. Aleje Solidarności 47, a 26 maja w Warszawie przy ul. Połczyńskiej 4. Na tym jednak się nie skończy, gdyż jeszcze w tym roku firma chce otworzyć kolejne punkty. Planowo liczba sklepów ma wzrastać o 15-20 placówek w ciągu roku. W perspektywie średnioterminowej w Europie powstanie 5 tys. domów i punktów handlowych, a tylko w Polsce znajdzie się 1000 sklepów tej marki.

Czekasz na kuriera, a do twoich drzwi zapuka robot. Automat dowozi już Polakom jedzenie

Sieć chce skusić klientów dobrą jakością i niskimi cenami

Mamy dla tutejszych konsumentów ponad 8 tys. dobrej jakości artykułów w niskich cenach. I chcemy od samego początku dystrybuować nasze oferty do polskich klientów w sposób ukierunkowany. Dlatego bardzo ważna jest dla nas współpraca z liderem rynku w zakresie cyfrowej komunikacji ofertowej, jakim jest Grupa Blix. Ta firma to nr 1 w Polsce zarówno pod względem zasięgu, jak i liczby aktywnych użytkowników (chodzi o publikację i promocję gazetek sieci – dop. red.) – przekazał Ruben Schmitz, Kierownik Działu Marketingu sieci Woolworth na łamach serwisu dlahandlu.pl.

Firma ma do zaoferowania klientom artykuły codziennego użytku, dodatki wnętrzarskie, odzież i obuwie dla kobiet, mężczyzn i dzieci, torby, walizki, artykuły papiernicze, zabawki i produkty dla zwierząt. Łącznie jest to ok. 8 tys. artykułów, z czego połowa z nich kosztuje mniej niż 3 euro (czyli niecałe 14 zł).

Długoletnie doświadczenie

Marka Woolworth współkształtowała handel znany w obecnej formie już ponad 140 lat temu. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo. Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji – podkreślił Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska w komunikacie nadesłanym do redakcji Biznesinfo.

Ruszyła słynna promocja w Biedronce. Niektórzy mają wątpliwości, czy jest zgodna z prawem.

Obserwuj nas w
autor
Maria Gil-Sobczyk

Redaktor Biznesinfo, copywriter i korektor językowy. W poprzednich latach dziennikarz Grupy KRN Media oraz specjalista ds. mediów społecznościowych. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Szczególnie interesują ją tematy społeczne i gospodarcze, pilnie śledzi zmiany dotyczące rynku nieruchomości i finansów. Prywatnie pasjonują ją podróże, górskie wędrówki i cukiernicze rewolucje dokonywane we własnej kuchni.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie