biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Twój portfel > Biedronka zapowiedziała obniżenie cen ponad 100 produktów. Sieć szykuje się na tłumy klientów
Maria Glinka
Maria Glinka 04.03.2020 01:00

Biedronka zapowiedziała obniżenie cen ponad 100 produktów. Sieć szykuje się na tłumy klientów

Biedronka zapowiedziała obniżenie cen ponad 100 produktów. Sieć szykuje się na tłumy klientów
Biznesinfo.pl

Biedronka wychodzi naprzeciw potrzebom klientów

Biedronka, która często decyduje się na czasowe obniżki produktów, podjęła rewolucyjną decyzję o stałej redukcji cen części asortymentu. Wśród artykułów, z nową, zdecydowanie niższą ceną znalazły się te produkty, które najczęściej trafiają do koszyków Polaków – podają wiadomoscihandlowe.pl.

Obniżkę o 8 proc. można zaobserwować w przypadku ściółkowych jajek „Moja Kurka” (nowa cena 9,99 zł/20 sztuk). Zniżka 11 proc. obejmie takie artykuły jak sok jabłkowy „Vital Fresh” (od teraz 3,99zł/1 litr) czy chleb rodzinny (2,39zł/410 g). Sieć zapowiada aż 13 proc. zniżkę na masło „Mleczna Dolina” (6,99 zł/300 g) i wodę niegazowaną „Polaris” (1,29zł/1 litr).

Zniżka na produkty BIO, kosmetyki i produkty dla dzieci

Wobec zmian w trendach żywieniowych Polaków Biedronka postanowiła na stałe obniżyć także ceny warzyw i owoców ekologicznych m.in. awokado, kiwi czy pieczarek.

Kosmetyki, środki chemiczne i artykuły dla dzieci również będzie można kupić w znaczenie bardziej korzystnej cenie. Dla przykładu pieluszki „Deda” odnotują spadek o 6 proc. i będą kosztowały 16,99 zł. Nowa cena będzie dotyczyła także ręczników kuchennych (8 proc. taniej – 3,95 zł/4 rolki) i saszetek do prania Ultra (aż 19 proc. taniej – 12,99 zł/20 sztuk).

Obniżka, która ma zwiększyć zaufanie klientów

Koncepcja Biedronki od lat opiera się na walce z inflacją. Sieć często wprowadza sezonowe lub czasowe obniżki produktów. Jednak zmniejszenie cen 100 popularnych artykułów niezbędnych w życiu codziennym, to zmiana rewolucyjna.

Marcin Domański, dyrektor handlowy sieci, przyznał, że „obniżka nie jest związana ze zmianami matrycy podatku VAT”. Promocja jest realizacją strategii sieci, zgodnie z którą „Biedronka chce być jak najbliżej swoich klientów” – informuje w oficjalnym komunikacie market.

Działanie sieci handlowej jest wyrazem szybkiego reagowania na zmieniającą się sytuacją gospodarczą. Zgodnie z danymi Eurostatu w styczniu 2020 r. ceny w Polsce wzrosły o 3,8 proc. w porównaniu do poprzedniego roku – pisze tvn24bis.pl. GUS podaje, że inflacja w Polsce osiągnęła poziom 4,4 proc.

Na tle państw członkowskich Unii Europejskiej Polska wypada niekorzystnie. Wraz z Czechami uplasowała się na trzecim miejscu w kontekście wzrostu cen - większy przyrost odnotowano jedynie na Węgrzech (4,7 proc.) i w Rumunii (3,9 proc.). Średni wskaźnik inflacji w UE utrzymuje się na poziomie 1,7 proc.

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
Tagi: Biedronka
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: