Znana polska sieć marketów zamierza otworzyć sklep internetowy. Specjalista poszukiwany
Sieć marketów Dino najprawdopodobniej zamierza uruchomić swój sklep internetowy. W tym celu poszukiwany jest właśnie specjalista ds. e-commerce – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Dino przymierza się do wejścia w e-commerce
Sieć sklepów Dino poczyniła pewne kroki, aby wdrożyć system sprzedaży przez internet – informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Firma szuka obecnie specjalisty ds. e-commerce, który miałby pracować w centrali Dino w Krotoszynie. Jego zadaniem będzie wdrożenie i techniczna obsługa internetowej platformy sprzedaży.
Na ten moment nie wiemy, czy Dino chce stworzyć system e-commerce na własne potrzeby, czy też uruchomi sklep internetowy dla klientów sieci detalicznej.
Poszukiwany, poszukiwana
W ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Dino czytamy, że od kandydata na stanowisko specjalisty ds. e-commerce sieć oczekuje m.in. znajomości mediów elektronicznych, nowych technologii i podstawowych narzędzi e-marketingowych oraz doświadczenia w zakresie tworzenia i optymalizacji serwisów internetowych. Dodatkowym atutem przyszłego pracownika będzie doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego. W ogłoszeniu nie podano widełek wynagrodzenia.
Od 12 czerwca Wizz Air wprowadza zmianę w bezpłatnych odprawach. Turyści powinni uważać.
Sieć nie zwalnia tempa
W kwietniu informowaliśmy, że w tym roku Dino zamierza otworzyć w Polsce 300 sklepów. Mają powstać zarówno w centralnej części kraju, jak i w tych województwach, w których od dawna są już dobrze znane. Nakłady inwestycyjne na ten cel mają wynieść 1,3 mld zł. Tomasz Biernacki, właściciel sieci, w tegorocznym rankingu najbogatszych Polaków przygotowywanym przez magazyn “Forbes” znalazł się na drugim miejscu. Jego majątek wyceniono na kwotę 19,8 mld zł.