Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Praca > Pomysły na biznes dla młodych. Lepiej zacząć wcześniej
Paulina Musianek
Paulina Musianek 10.07.2019 02:00

Pomysły na biznes dla młodych. Lepiej zacząć wcześniej

biznes-info-640x433
Biznesinfo.pl

Pomysły na biznes dla młodych 

Pomysły na biznes dla młodych - bycie młodą osobą dopiero na początku swojej zawodowej kariery wcale nie jest powodem, aby powstrzymywać się przed założeniem własnej działalności. Historia jest pełna milionerów, którzy swoją firmę założyć mając 20 lat: Bill Gates założył Microsoft w 1975 roku w wieku 20 lat, Steve Jobs współtworzył Apples w wieku 21 lat w 1976 roku, a Mark Zuckerberg założył Facebook w wieku 19 lat.

Poza wszelkimi uzasadnionymi wątpliwościami, pojawienie się internetu i smartfonów naprawdę dało młodym ludziom siłę - zwłaszcza tym, którzy własną działalność traktują poważnie i naprawdę chcą tworzyć coś swojego. Co więcej, wielu ekspertów zgadza się z tym, że wczesne zostanie przedsiębiorcą to po prostu więcej czasu na szkolenie swoi h biznesowych umiejętności, uczenie się praw biznesu oraz eksperymentowanie. Większość dorosłych boi się ryzyka związanego z założeniem firmy, niemożności opłacenia rachunków i zaopiekowania się rodziną. Jako 20-latek nie ma się po prostu tylu zobowiązań.

Pomysł na biznes 2019 dla młodych

1. Tworzenie stron internetowych

Wciąż żyjemy w złotym wieku szybkiego rozwoju internetu, nic więc dziwnego, że biznesy oparte na usługach związanych ze stronami internetowymi są najbardziej opłacalne. Jeśli potrafisz programować i stawiać strony internetowe od podstaw, możesz przekuć te umiejętności w pieniądze i wcale nie musieć zatrudniać się w korporacji. Wielu programistów decyduje się na samodzielną pracę na własny rachunek, ponieważ branża ta wciąż się dynamicznie rozwija. 

2. Sklep e-commerce

Coraz częściej kupujemy przez internet, nic więc dziwnego, że sprzedaż online uważana jest za dobry pomysł na biznes. Dzięki platformom takim jak Allegro, eBay czy Amazon, sprzedaż produktów w skuteczny i profesjonalny sposób jest łatwiejsza niż kiedykolwiek. Możesz również stworzyć własną stronę internetową i sprzedawać swoje produkty bezpośrednio swoim klientom. W sklepie e-commerce możesz sprzedawać własnoręcznie wykonane towary takie jak biżuteria lub np. ściągać produkty z zagranicy i sprzedawać je na naszym rynku. 

3. Usługi tłumaczeniowe

Biznes w XXI wieku nabiera coraz bardziej międzynarodowego charakteru. Ponieważ dzięki internetowi nie ogranicza nas już odległość, bariery językowe staną się bardziej powszechnym wyzwaniem. Świadczenie usług tłumaczeniowych, jeśli tylko wyróżnisz się z tłumu, może szybko przynieść zyski.

4. Prowadzenie mediów społecznościowych

Media społecznościowe to nieocenione narzędzie firm pozwalające na dotarcie do klientów. Nie każdy przedsiębiorca wie jednak, jak je prowadzić. Działalność oferująca usługi prowadzenia kont na social mediach, skutecznej integracji bieżących kampanii marketingowych firmy na platformach mediów społecznościowych czy doradztwo dotyczące social mediów, na pewno znajdzie swoich zleceniodawców.