biznes finanse video praca handel Eko Energetyka polska i świat O nas
Obserwuj nas na:
BiznesINFO.pl > Technologie > Pierwsze dziesięć dni platformy Max w Polsce. ”Radzi sobie dokładnie, tak jak chcieliśmy”
Marcin Śliwa
Marcin Śliwa 21.06.2024 20:43

Pierwsze dziesięć dni platformy Max w Polsce. ”Radzi sobie dokładnie, tak jak chcieliśmy”

Pierwsze dziesięć dni platformy Max w Polsce. ”Radzi sobie dokładnie, tak jak chcieliśmy”
Fot. Unsplash.com/boliviainteligente

Minęło już dziesięć dni od kiedy plaftorma vod HBO Max zamieniła się po prostu w Max. Marka należąca do Warner Bros Discovery wzbogaciła się o nową zawartość, w tym o polskie produkcje ze stajni TVN. Zmianom uległy jednocześnie pakiety abonamentowe. Jak po transformacji radzi sobie Max?

Pierwsze kroki Max w Polsce

Cechą, która łączy wielu użytkowników platform streamingowych (i nie tylko) jest ogólna niechęć do radykalnych zmian. Za każdym razem kiedy ogłaszano, że najpierw HBO GO zmieni się w HBO Max, a później po prostu w Max, w wielu klientach platformy wywoływało to emocje. Mimo to, wiele wskazuje na to, że nowe dziecko Warner Bros Discovery radzi sobie w Polsce co najmniej zadowalająco. 
Maciej Gozdowski, group vice president – streaming w Warner Bros Discovery w Polsce w rozmowie z Wirtualnymi Mediami przyznaje, że jest przekonany co do słuszności obranej drogi.


Nawet przed chwilą patrzyłem jak sobie radzi i radzi sobie dokładnie, tak jak chcieliśmy, żeby sobie radził. Mix contentu lokalnego i globalnego jest po prostu genialny. […] Przed nami jeszcze w najbliższych tygodniach Igrzyska Olimpijskie. Ja jestem przekonany, że nie tylko z perspektywy biznesowej, ale też użytkownika to właściwy kierunek i to będzie sukces, bo zagregowaliśmy w jednym miejscu kilka kohort, które są spragnione contentu różnego – mówił Gozdowski
 

Mogą być reklamy, byle było taniej?

Największe oburzenie użytkowników platform streamingowych budzą z reguły pomysły, by prowadzić do nich reklamy. Trudno się dziwić, jeśli się za coś płaci i to z reguły niemało, ma się prawo oczekiwać, że dostarczana treść nie będzie przerywana reklamami. Tymczasem Maciej Gozdowski zdradził, że w Max pakiet z reklamami cieszy się sporą popularnością. Nie znamy jednak konkretnych danych i nie wiemy jaka część wszystkich klientów zdecydowała się narażać swoje zdrowie na reklamy, byle tylko ponosić mniejsze koszty z tytułu subskrypcji.

Oferta Max w Polsce. Pakiety.

Max przygotował w naszym kraju trzy główne pakiety subsrypcji. Różnią się one zawartością proponowanej biblioteki, jakością dostępnego obrazu i innymi szczegółami. 


Pakiet Podstawowy – za 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł za rok.
Ilość urządzeń: 2 jednocześnie
Biblioteka:  TVN, seriale HBO i więcej
Jakość obrazu: Full HD
Reklamy: Tak
Pobrania do oglądania offline: Brak

● Pakiet Standardowy – 29,99 zł miesięcznie lub 299 zł za rok.
Ilość urządzeń: 2 jednocześnie
Biblioteka: TVN, HBO, kanały HBO i więcej
Jakość obraxu: Full HD
Reklamy: Brak
Pobrania do oglądania offline: 30

● Pakiet Premium – 49,99 zł miesięcznie lub 499 zł za rok.
Ilość urządzeń: 4 jednocześnie
Biblioteka: TVN, HBO, kanały HBO i więcej
Jakość obrazu: 4K UHD i Dolby Atmos w miarę dostępności
Reklamy: Brak
Pobrania do oglądania offline: 100

Oddzielnie Max oferuje pakiet dodatkowy „Kanały TV i Sport”  za 20 zł miesięcznie.
 

Bądź na bieżąco - najważniejsze wiadomości z kraju i zagranicy
Google News Obserwuj w Google News
Wybór Redakcji
Karol Nawrocki
100 dni rządów Karola Nawrockiego. Tak Polacy ocenili nowego prezydenta, nowy sondaż podsycił emocje
Testament
Użytkowanie samochodu po śmierci właściciela. Mało kto wie, jakie są niezbędne kroki
BiznesINFO.pl
Obserwuj nas na: