BiznesINFO.pl Polska i Świat NFZ planuje wydać prawie 2 miliony złotych, cel mocno kontrowersyjny
Biznesinfo.pl

NFZ planuje wydać prawie 2 miliony złotych, cel mocno kontrowersyjny

8 sierpnia 2019
Autor tekstu: Paulina Musianek

NFZ szuka agencji reklamowej

NFZ  chce rozpocząć działania profilaktyczne wśród Polaków. W tym celu ma zamiar zlecić przygotowanie profesjonalnej kampanii społecznej, dzięki której Polacy ograniczą konsumpcję cukru, jak informuje MMP24. Ma ona pomóc w zmniejszeniu liczby pacjentów cierpiących na cukrzycę, nadciśnienie czy otyłość.

“Nie cukrz” warte 1,65 mln zł

Na realizację kampanii informacyjnej o szkodliwości nadużywania cukru pod tytułem "Nie cukrz" Narodowy Fundusz Zdrowia zarezerwował blisko 1,65 mln złotych i szuka jej wykonawcy.

Zadaniem zleceniobiorcy jest m.in. opracowanie kreacji reklam, scenariusz i produkcja spotu wideo, działania w social mediach. Chętnie na wykonanie tych usług agencje mają zaledwie 2 tygodnie na przygotowanie ofert do przetargu, do 21 sierpnia.

Głównym kryterium wyboru oferty będzie oczywiście cena. Potencjalni realizatorzy powinni również zaproponować linie kreatywne (15% wagi oceny) czy wstępny scenariusz materiału wideo (15% wagi). Aby przystąpić do przetargu zleceniobiorca musi udowodnić w przeciągu 3 lat, wykonał należycie trzy zamówienia na przeprowadzenie kampanii internetowej, z których każde obejmowało takie narzędzia jak YouTube, Twitter, reklama natywna, reklama na ogólnopolskich portalach internetowych, reklama display w sieci reklamowej Google - GDN, Google AdWords – linki sponsorowane w wyszukiwarce Google.

Obserwuj nas w
autor
Paulina Musianek

Wydawca Biznesinfo. Absolwentka dziennikarstwa oraz zarządzania i marketingu. Wcześniej zajmowała się tworzeniem treści marketingowych i działaniami pr-owymi dla NGOs, m.in. Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Interesuje się metodami wpływu społecznego, psychologią biznesu i mindfulness. Uwielbia trekking, spanie w namiocie i trudne warunki. Prywatnie kociara. Uważa, że jedyną stałą w życiu jest zmiana.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie